Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den bylo mi bez jakéhokoli sdělení stažena z učtu společnosti C-Date částka ve výši 2394 kč a to zcela bez jakéhokoli upozornení nebo duvodu či na zaklade mnou aktivovanou službu
zaregistrován sice sem ale žádnou placenou službu jsem neviuzival navic jsem na ztrance peknou dobu nebyl.
řešení by bylo pro mne kdyby mi společnost C-Date vrátila peníze a komplet zrušila učet u jejich internetove seznamky
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den stížnost se ne posunula nikam jen řeči řeči a řeči.chtěli po me screening platby az sem ji poslal tak se začali vymlouvat na profil který sem si tam založil. A ze prémiový účet se automaticky prodlužuje. Jenže Já tam prémiový účet nemel viz emaili pekopiruju.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Pro správné rozeznání Vaší platby a zařazení k Vašemu účtu potřebujeme následující informace:
- Celé jméno majitele účtu
- Datum převodu
- Celé číslo karty(nebo alespoň prvních 6 a poslední 4 čísla)
- Zaplacená částka
- Referenční číslo platby
- Jak jste platili na naší webové stránce: kreditní kartou nebo přes PayPal / přímo přes PayPal / přes iTunes / bankovním převodem / šekem.
Popřípadě nám můžete přeposlat screenshot platby nebo kopii Vašeho bankovního výpisu.
Děkujeme Vám za spolupráci
S přátelským pozdravem,
Váš tým C-date
____________________
email: service@c-date.cz
http://www.c-date.cz/
Interdate S.A. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Obchodní rejstřík: B158 155
Člen správní rady: Laetitia Pateau
06/18/2019 23:21 - petrhoffman13@seznam.cz wrote:
Dobry den. Nn nemam jiny ucet u vas ten je jediny. Omlouvam se! Ale ve vasem emailu se nezminujete o penezni castce 2439kc ktera byla prevedena z meho uctu? Prozatim je tohle moje priorita. A chtel bych aby ste mi je poslali spet.Hoffman
---------- Původní e-mail ----------
Od: C-date zákaznický servis
Komu: petrhoffman13@seznam.cz
Datum: 17. 6. 2019 21:14:09
Předmět: Re: [Ticket#2019061410014092] neopravnene strhnuti penez
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.
S emailovou adresou, ze které jste nás kontaktovali / kterou jste nám poskytli, bylo možné vyhledat jen bezplatný profil. Máte u nás zaregistrován i jiný profil? Pokud ano, přepošlete nám prosím Vaši registrační emailovou adresu, abychom na Vaše dotazy mohli reagovat v co nejkratším čase.
Pro bezplatný profil, není výpověď nutná, tato je potřebná pouze pro profily s Prémiovým členstvím. Rádi Vám poskytneme informace, jako členství ukončit.
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás opět kontaktovat.
S přátelským pozdravem,
Váš tým C-date
____________________
email: service@c-date.cz
http://www.c-date.cz/
Interdate S.A. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Obchodní rejstřík: B158 155
Člen správní rady: Laetitia Pateau
Jestliže i dle potvrzení společnost spotřebitel neměl zřízené placené VIP členství, potom neexistoval důvod, aby mu společnost strhla předmětnou částku z účtu. Stížnost tedy přeřazujeme na společnost s požadavkem, aby neoprávněně stržené peníze vrátila a vyhověla i dalším požadavkům.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.