Společnost


BIBL BRNO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3339Nereagování na reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2014, před 11 lety

Jarmila Poláková

Znění stížnosti

V polovině dubna letošního roku jsem si objednala zahradní lavici typ Orchidea zelená kód 030-01 na internetu. Webová adresa byla www.uplnyzahradninabytek.cz. Lavice mi byla dodána v krátké době až na místo, které jsem si určila. Bohužel chyběl jeden díl k lavici a záruční list. Kontaktovala jsem paní Rudkajovou a byla mi přislíbena náprava. Po několika urgencích přes e-mailovou adresu paní Rudkajová se mnou přestala komunikovat.


Produkt

Orchidea zelená, kód 030-01


Požadované řešení

Potřebuji zaslat chybějící díl k lavici (nejmenší část) a zároveň záruční list.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2014 11:33, před 11 lety

Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, poté má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Odstoupením se smlouva ruší a strany jsou povinny vrátit si vzájemná plnění. Pro uplatnění práv z odpovědnosti za vady postačí spotřebiteli doklad o koupi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 10:57, před 10 lety

Společnost BIBL BRNO, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.