Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V polovině dubna letošního roku jsem si objednala zahradní lavici typ Orchidea zelená kód 030-01 na internetu. Webová adresa byla www.uplnyzahradninabytek.cz. Lavice mi byla dodána v krátké době až na místo, které jsem si určila. Bohužel chyběl jeden díl k lavici a záruční list. Kontaktovala jsem paní Rudkajovou a byla mi přislíbena náprava. Po několika urgencích přes e-mailovou adresu paní Rudkajová se mnou přestala komunikovat.
Orchidea zelená, kód 030-01
Potřebuji zaslat chybějící díl k lavici (nejmenší část) a zároveň záruční list.
|
Tweet |
Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, poté má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Odstoupením se smlouva ruší a strany jsou povinny vrátit si vzájemná plnění. Pro uplatnění práv z odpovědnosti za vady postačí spotřebiteli doklad o koupi.
Společnost BIBL BRNO, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.