Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se na Vás se dvěma požadavky : 1. Zajistit, aby v autobusových spojích E63 v době současných veder fungovala klimatizace. 2. Pro dopravu z Chrlic do Křenovic a zpět zvolit funkční vlakovou soupravu. Není možné, aby cestující každý týden čekali, zda se vlak rozjede nebo ne - viz minulý týden v úterý, a dnes jsme zase stáli - v Hostěrádkách. V souvislosti s tímto požadavkem se také ptám, kam zmizely klimatizované soupravy, se kterými jsme jezdili před výlukou? Myslím, že by bylo vhodné je vrátit zpět, aby cestující měli alespoň část cesty na běžné úrovni.
Děkuji.
S pozdravem
Hana Gernešová
klimatizace v autobusech E63, poruchová lokomotiva na trase S2
viz Popis stížnosti
|
Tweet |
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.