Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 11.04.2019, jsem se zaregistrovala na www.singles50.cz a dne 15.04.2019 jsem uhradila částku 149,-Kč. Na stránkách jsem byla pouze párkrát a pak jsem se ke konci měsíce dubna odhlásila. Bohužel si nepamatuji přesný den, protože jsem si to nikam nepoznamenala. Nic víc jsem pro to však nepodnikla. Myslela jsem, že tím, jak jsem se odhlásila, že z mé strany již vše končí. Bohužel dne 12.05.2019 mi z účtu bylo strženo 2.247Kč, aniž bych k tomu této společnosti dala svolení - inkaso.
Na základě doporučení zde uvedených, věc budu dnes řešit se svou bankou a následně vypovím smlouvu prostřednictvím mailu + napsáním na pana Hlaváčka, který je zmiňován od společnosti Singles50. Vím, že za chyby se platí, ale jak je možné, že o této seznamce se tvrdí, že patří mezi ty nejlepší?? Píše se o nich, že se jedná se o exkluzivní online seznamku pro nezadané v nejlepších letech. Dokonce myslím, že reklama proběhla i na televizi. To jsou zavádějící, nepravdivé informace. Kdo je šíří, tak by měl dle mého názoru být za toto trestán. Vždyť tato společnost okrádá lidi nejen u nás, ale i v zahraničí. Je toto prosím možné v našem právním státě? Jak se máme bránit? a komu máme věřit?
Děkuji Vám za pomoc, nerada bych přišla o další peníze. S pozdravem, A.Knechtová
Seznamka Singles50, spadající pod be2, Moje odhlášení ze služeb proběhlo do konce měsíce dubna, bohužel si nepamatuji přesný den, protože jsem si to nikam nepoznamenala. Začátek členství byl dne 11.04.2019.
Prosím o zrušení mého členství u seznamky Singles50.cz (be2)
Prosím o sdělení postupu jak deaktivovat službu, aby automaticky nenaběhla na další měsíce.
Prosím o pomoc, jak tuto velmi nepříjemnou situaci vyřešit. Službu nevyužívám, odhlásila jsem se. Nepřeji si, aby mi byly strhávány další peníze za něco, co nevyužívám.
Děkuji Vám za vstřícnost a pomoc
S pozdravem
A. Knechtová
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.