Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po uzavření smlouvy o úvěru č.1187652 a převzetí vozu jsm zaslal žádost o předčasné splacení úvěru, dle manuálu na stránkách poskytovatele úvěru. Do pěti pracovní dnů mi mělo přijít návrh na doplacení na základě, kterého provedete platbu tz. částky za jistinu, úroky, pojištění, číslo účtu, variabilní symbol dle internetových stránek do 5 pracovních dnů. Společnost mi nic neposlala, komunikace až po mém telefonátu, tvrdili mi věci, ohledně předčasného splacení za nepravdivé a dosud mi odpírají možnost předčasného splacení dle zákona o spotřebním úvěru a úvěrové smlouvy umožnit předčasné splacení úvěru a ohrazují se na nutnost první splátka a dále mě informovali, že problém je s tím, že jimi oprávněná společnost pro úkony právní ve věci financování (prodejce vozu) jim neposkytla dokumenty. Laksnost, komunikace a přístup společnosti mě velice zklamala, a krásně vypadajcí reklamy na financování jsou jen pohádky, popřípadě jen pro zahraniční trh ne český bohužel. Př idalším nákupu vozu budu zvažovat zda koupím produkt VW a finacování přes škoda fin. již asi nikdy více nevyužiji, jelikož jsme zvyklý pracovat s odborníky a ne s amatéry, kteří se neuvědomují, že neprodávají housky na trhu , ale zajišťují statisícové financování.
Chci předčasně splatit úvěr, omluvu společnosti a slevu v hodnotě výše úroků a pojištění, které budu muset vlivem prodloužení úvěrové smlouvy zaplatit.
|
Tweet |
Dle ustanovení § 117 zákona 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru, je spotřebitel oprávněn spotřebitelský úvěr zcela nebo zčásti splatit kdykoliv po dobu trvání spotřebitelského úvěru. V takovém případě má spotřebitel právo na snížení celkových nákladů spotřebitelského úvěru o výši úroku a dalších nákladů, které by byl spotřebitel povinen platit v případě, kdy by nedošlo k předčasnému splacení spotřebitelského úvěru.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při finančním arbitru. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.finarbitr.cz/cs/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.