Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#33407Neplnění pojistného plnění u vzniku škody vůči zaměstnavateli

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2019, před 6 lety

Jiří Haramule

Znění stížnosti

Dobrý den, mám u Vás sjednané pojištění odpovědnosti vůči zaměstnavateli. Zaměstnavateli jsem způsobil škodu tím, že jsem během provádění pravidelné funkční zkoušky na zařízení EPS pochybil v nedodržení pracovního postupu, kdy jsem omylem neodpojil řídící výstup pro ovládané zařízení od systému EPS, které aktivuje spuštění SOZ. Tímto vznikla škoda zákazníkovi, který ji uplatňuje po mém zaměstnavateli a ten potažmo po mě. Pojistné plnění jste mi zamítli s odůvodněním, že škoda mnou způsobená vznikla zanedbáním předepsané obsluhy a údržby. S tím si dovolím nesouhlasit, protože jsem nezanedbal předepsanou obsluhu ani údržbu zařízení, ale nedodržel jsem pracovní postup sdělený zaměstnancem a tím jsem pochybil. Zdůrazňuji, že to nebylo tím, že bych nedodržel předepsaný postup obsluhy ani údržby zařízení, ale pracovní postup k provádění kontrol na zařízení EPS. Dále mne udivuje, že mne nikdo z Vaší strany přímo telefonicky nekontaktoval, zejména bych to čekal od likvidátora mé škodné události, ale rovnou jste ji zamítli bez zjištění podrobné situace vzniku události. Škodní událost je u Vás evidována pod č. 6999669. Děkuji za vyjádření


Požadované řešení

Plnění smlouvy z Vaší strany a proplacení vzniklé škody zaměstnavateli


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2019 23:35, před 6 lety

Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách bývají zpravidla vymezeny výluky z pojištění, tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Bude tedy záležet, jaké zda postup zaměstnance do výluk spadá či nikoliv.

V zamítnutí pojistného plnění by mělo být jasně zdůvodněno, proč se pojištění na tento konkrétní případ nevztahuje.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.

Obecně je k mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) u pojištění příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou. Spotřebitel rovněž může spor řešit podáním žaloby soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2019 11:04, před 6 lety

Vážený pane Haramule,

děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem

Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.

Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2019 15:25, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2019 19:10, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.