Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Potřeboval jsem zjistit vadu vozu a tak jsem ho odvezl na diagnostiku do uvedené firmy. Technik obcházel vůz s bezdrátovým notebookem jak s virgulí a nakonec si řekl o 980,- Kč aniž by vytiskl nalezené chyby. Slíbil je poslat do mailu ještě tentýž den. Trvá to již měsíc a půl a nic jsem nedostal = ani výsledky, ani peníze zpět. Pokud takto předstírá činnost všem zákazníkům, asi docela bohatne.
Diagnostika vozu Ford Mondeo 1.8
Zaplatil jsem za službu, kterou jsem nedostal = nález závad automobilu. Servis písemně do mailu potvrdil, že na věci pracuje, ale to již činí jeden a půl měsíce a výsledek nikde. Podal jsem reklamaci a odpověď jsem do 30 dnů neobdržel (a nemám ji dodnes). Trvám na vrácení peněz 980,- Kč a na refundaci mých cest do uvedené firmy = jel jsem do firmy celkem čtyřikrát a nedostal jsem ani výsledky, ani peníze.
|
Tweet |
V tomto případě si měl spotřebitel vyžádat potvrzení, nebyla-li celá zaplacená služba poskytnuta na počkání. Nyní by bylo nutné prokázat obsah smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se nám nepodařilo subjekt kontaktovat, jsme nuceni stížnost z tohoto důvodu uzavřít.