Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
24.1.2019 jsem si objednala boty zn CK na eobuv.cz. Asi po treti co jsem je mela na noze jsem si vsimla, ze se odlupuje napis Calvin Klein na podrazce. Podotykam, ze to byl detail, ktery se mi na botach libil, a diky kteremu jsem si boty objednala. Obycejne cerno-bile bych si zakoupila jinde a za min. Navic me prekvapilo, ze se tak stalo u “novych”, ne levnych bot. Castecne oloupany napis na podrazce vypada hnusne. Boty jsem tedy odeslala k reklamaci 6.5. Eobuv mi potvrdila 15.5. Prevzeti a reseni reklamace od 8.5.-7.6.
5.6. mi prislo vyrozumneni emailem, ze reklamaci zamitaji a boty mi posilaji zpet s vyrozumenim. 7.6 boty prisly s vyjadrenim zamitnute reklamace v polstine. Volala jsem tedy na info linku, ze polsky neumim a s vyrizenim reklamace nesouhlasim. Operatorka mi sdelila, ze mi prelozene vyjadreni prijde emailem a boty mohu poslat zpet znovu k posouzeni. 13.6. Prislo vyjadreni emailem v cestine. Boty zpet jsem neodeslala vzhledem k reakcim jinych nespokojenych spotrebitelu, obavam se, ze bych jen platila postovne a boty by se opet vratily s neuznanou reklamaci. Chapu, ze oloupany napis nebrani noseni, ale esteticky pusobi hnusne a tedy je jiz nosit nebudu. Boty jsou latkove, takze jsem je nemela v mokru, ani jinak nevhodnych podminkach
Sneskersy Calvin Klein Tristan E7509 black/black, cena 2574Kc
Zlepsit komunikaci a pristup k zakaznikum
Vyrizovat opravnene reklamace( az budu chtit modni neznackove boty koupim si je jinde, levneji)
Jednani spolecnosti mi prijde velmi arogantni. Na eobuvi jsem drive nakupovala, ale nikdy jsem neresila reklamaci, s timto pristupem vim, ze uz nikdy vic nekoupim
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.