Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#33413Neumožnění podání reklamace dle VOP

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2019, před 6 lety

zdeněk jedlička

Znění stížnosti

podávám tímto stížnost na společnost Bleskmobil ve věci nedodržování jejich VOP
dle bodu 6.1. jejich VOP je možné podání reklamace zavoláním na jejich zákaznickou linku
dnes jsem na jejich zákaznickou linku 267 267 061 zavolal a podání reklamace mi bylo odmítnuto, že to jde pouze písemně, což je v rozporu
s bodem 6.1. :
Lhůta pro podání reklamace: Reklamaci na vyúčtování ceny je Účastník oprávněn uplatnit zavoláním na zákaznickou linku BLESKmobil nebo písemně na adrese sídla společnosti O2 Czech Republic, a.s., Za Brumlovkou 2/266, Praha 4, 140 22, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do dvou měsíců ode dne poskytnutí Služby. Podání reklamace nemá odkladný účinek na povinnost úhrady vyúčtovaných cen za poskytnuté Služby.


Produkt

SIM karta Bleskmobil č. 702 594 244


Požadované řešení

umožnit podání reklamace přes nějakou mailovou adresu, společnost žádný neuvádí, což pokládám v dnešní době za anachronismus, ani podání reklamace přes jejich chat mi nebylo umožněno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2019 18:03, před 6 lety

Obchodní podmínky, které jsou součástí uzavřené smlouvy, jsou závazné pro obě smluvní strany. Pokud společnost v čl. 6 obchodních podmínek (https://bleskmobil.blesk.cz/vseobecne-obchodni-podminky) možnost podat reklamaci telefonicky zakotvuje, pak neumožněním takového podání reklamace porušuje smluvní povinnost.

Spotřebitel by mohl trvat na podání reklamace telefonicky. I telefonické uplatnění reklamace (v souladu s obchodními podmínkami) zahajuje běh lhůty k vyřízení reklamace dle § 64 odst. 10 zákona 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích. Dle tohoto ustanovení: "Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace." Nevyřídí-li společnost reklamaci včas dopouští se přestupku dle § 118 odst. 12 písm. j) zákona o el. komunikacích, za který může Český telekomunikační úřad udělit sankci do výše 15 000 000 Kč.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, nebo ji nevyřídí, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.6.2019 20:00, před 6 lety

Pěkný den,
Blesk mobil je virtuálním operátorem v naší sítí s vlastním systémem. Tuto stížnost je potřeba řešit přímo se specialisty této společnosti. Doporučím se na ně obrátit a to pomocí: https://bleskmobil.blesk.cz/ .
Nejedná se o stížnost, která by byla směřována na produkty či služby naší společnosti, tedy O2 Czech republic a. s.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.6.2019 19:19, před 6 lety


zdeněk jedlička

Hodnocení: