Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň. Dnes nad ránom mi prišla SMS že prebehla platba 44,97EUR. Vôbec nechápem ako je to možne? Tu stránku nepoznám ani som od nich žiadny produkt nekupovál! Prosim co mam robiť?
Netuším co to ma byť....
Skúšal som dať ten web co tam bol tam som pisal aj podpornému tímu ale neozvali sa ešte..
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli společnost účtuje platbu, měla by také prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého tak činí. V opačném případě se jedná o bezdůvodné obohacení, které je společnost povinna vydat ochuzenému.
Ze zkušenosti ostatních spotřebitelů víme, že k podobným platbám dochází, pokud se registrují na některé z internetových seznamek společnosti.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Tyche Technologies AG je možné "zaplacený" smluvní vztah ukončit. "Zaplacený smluvní vztah musí být vždy ukončen nejpozději 14 kalendářních dní před příslušnou dobou, ve které kontrakt vyprší nebo, pokud byla stanovena jiná doba během nákupu, ve stanovené lhůtě. Ukončení placených smluvních služeb je účinné pouze v případě, že proběhne prostřednictvím explicitního, písemného prohlášení." Pokud smlouva není ukončena v této lhůtě, automaticky se prodlužuje o dobu uvedenou při nákupu. Automaticky prodlouženou smlouvu je zase možné ukončit výše uvedeným způsobem. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem ve Velké Británii, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.