Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.5.2014 jsem v e-shopu na www.nejlepsikoberce.cz objednal PVC 20,4 m2 šíře 3 m názvu Grandioso Line Walnut 691E, cena vč. DPH 7058,- Kč. Objednávka byla ještě téhož dne e-mailem potvrzena a byly zaslány platební údaje. Jelikož jsem tuto podlahovou krytinu potřeboval rychle a telefonicky mi bylo potvrzeno, že zboží mají, tak ještě 16.5.2014 bylo z mého účtu č. 7348536/0300 převedeno 7058,- Kč na účet firmy č. 107-7016210207/0100, var. symbol č. 14000168 (číslo objednávky). Následně mi ale dne 16.5.2014 bylo p. Kovářem (viz e-mailový a telefonní kontakt na zmíněných webových stránkách)sděleno, že zboží nemají, načež jsem jej jak telefonicky, tak i e-mailem vyzval, aby mi částku za nedodané zboží vrátil zpět na účet, ze kterého byly uhrazeny, dodnes, t.j. 29.5.2014 nebyly na můj účet připsány.
PVC Grandioso Line Walnut 691E, šíře 3 m, 20,4 m2
Chci, aby reakce byla co nejdříve zaslání 7058,- Kč zpět na účet 7348536/0300, jelikož zboží zřejmě není dostupné a vzhledem k tomu, že jsem je potřeboval rychle, musel jsem koupit jiné.
|
Tweet |
Aby se tento závazek dal považovat za fixní, musela by být ve smlouvě ujednána přesná doba plnění a dále by muselo ze smlouvy nebo z povahy závazku vyplývat, že spotřebitel nemá na opožděném plnění zájem. Tyto skutečnosti musí být dány objektivně, tedy musí být při uzavírání smlouvy známy prodávajícímu. V takovém případě by závazek zanikl počátkem prodlení prodávajícího. Zda byly podmínky splněny, musí posoudit spotřebitel vzhledem k jeho komunikaci s prodávajícím. Pokud by tyto podmínky splněny nebyly, bylo nutné poskytnout prodávajícímu dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti, to lze i mlčky. V takovém případě by projevené odstoupení bylo účinné ke dni marného uplynutí doby, která by měla být prodávajícímu poskytnuta jako lhůta přiměřená pro dodatečné splnění povinnosti. Odstoupením spotřebiteli vzniká nárok na vrácení peněz ve lhůtě (přiměřené) určené spotřebitelem.
Společnost ON-LINE OBCHODY s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.