Počet nahlášených stížností: | 224 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, již několikrát jsem se snažila kontaktovat firmu LEVNE-HRACKY-ESHOP.CZ (ZBOŽÍ ZE SKLADU S.R.O.), u které jsem dne 18.3.2019 objednala a téhož dne i zaplatila částku 255,- Kč za Polštář ve tvaru kapra.
Číslo objednávky 1902021972. Dne 24.3.2019 mi bylo mailem doručeno potvrzení o přijaté platbě a přislíbena dodací lhůta údajně 15 - 45 pracovních dní. Do dnešního dne jsem objednané zboží nedostala, ani mne firma nekontaktovala, jak bylo jimi přislíbeno. Jejich telefon je nedostupný (hláška: Schránka je plná, zkuste to později!), na můj mail ze dne 22.5.2019 žádná odpověď nepřišla. Mimo to, že bych ráda dostala svoje zboží nebo alespoň peníze za jeho nedodání, chci všechny případné další zájemce varovat před touto firmou. Dělá to špatnou reklamu jiným - seriozním - internetovým obchodům.
S pozdravem
Jarmila Němcová
Polštář ve tvaru kapra - 3 velikosti + POŠTOVNÉ ZDARMA Velikost tvaru: 60 cm
Dodání zboží nebo vrácení zaplacené částky 255 Kč.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.