Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V roce 2018 jsme zakoupili bazén u společnosti Mountfield se
sídlem ve Valašském Meziříčí. Po asi dvlouměsíčním užívání
jsme zjistili dost masivní únik vody / za noc asi 400 litrů /
V letošním roce přesně V sobotu 15.6.2019 jsme si vyzvedli po předešlé reklamaci ,která nám byla uznána, bazén úplně nový
jedná se o typ FRAME RATAN o průměru 4,27 m a výšce 1,07 m.
Dnes t.j. 16.5.2019 jsme začali napouštět nový bazén a s vědomím nového bazénu jsme napustili asi 2000 litrů a bazén znovu teče.
Při dnešní ceně vody dost drahá záležitost a nevíme co máme dělat.
Znovu demontovat ,sušit, skládat a reklamovat, nebo požadovat vrácení peněz.
Nadzemní bazén FRAME RATAN průměr 4,27 výška 1,07 m
V případě kvalitního výrobku by jsme byli spokojeni
ale takto i po výměně , která nedopadla dobře by jsme asi požadovali
vrácení peněz.
|
Tweet |
Podle § 2169 odst. 2) občanského zákoníku lze odstoupit od smlouvy pro opakovaný výskyt vady po opravě. Pokud však první reklamace byla prodávajícím vyřízena dodáním nového kusu a nedošlo k opravě původního reklamovaného bazénu, nelze další vadu, která se vyskytla již na novém výrobku, považovat ve smyslu tohoto ustanovení za opakovanou vadu.
Spotřebitel má však právo od smlouvy odstoupit v případě porušení smlouvy prodávajícím podstatným způsobem. Rozumí se jím takové porušení povinnosti, o němž již při uzavření smlouvy prodávající věděl nebo musel vědět, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, pokud by toto porušení předvídal. V ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není. Spotřebitel musí zvolené právo sdělit prodávajícímu při oznámení vady nebo co nejdříve poté. Jestliže nezvolil právo včas, má stejná práva, jako by šlo o nepodstatné porušení smlouvy, které připouští právo odstoupit jen, pokud prodávající neodstraní vadu v přiměřené lhůtě nebo to odmítne.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Palubjáku,
popisovaná situace je velmi mrzutá pro obě strany. Prosím, předejte bazén nejbližšímu servisnímu středisku, které jeho technický stav posoudí a zjistí příčinu problému. V případě oprávněné reklamace samozřejmě Vašemu požadavku vyhovíme a vzniklé náklady spojené s reklamací uhradíme.
Děkujeme
Váš Mountfield
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.