Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#33426Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2019, před 6 lety

Jaromír Palubják

Znění stížnosti

V roce 2018 jsme zakoupili bazén u společnosti Mountfield se
sídlem ve Valašském Meziříčí. Po asi dvlouměsíčním užívání
jsme zjistili dost masivní únik vody / za noc asi 400 litrů /
V letošním roce přesně V sobotu 15.6.2019 jsme si vyzvedli po předešlé reklamaci ,která nám byla uznána, bazén úplně nový
jedná se o typ FRAME RATAN o průměru 4,27 m a výšce 1,07 m.
Dnes t.j. 16.5.2019 jsme začali napouštět nový bazén a s vědomím nového bazénu jsme napustili asi 2000 litrů a bazén znovu teče.
Při dnešní ceně vody dost drahá záležitost a nevíme co máme dělat.
Znovu demontovat ,sušit, skládat a reklamovat, nebo požadovat vrácení peněz.


Produkt

Nadzemní bazén FRAME RATAN průměr 4,27 výška 1,07 m


Požadované řešení

V případě kvalitního výrobku by jsme byli spokojeni
ale takto i po výměně , která nedopadla dobře by jsme asi požadovali
vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2019 09:12, před 6 lety

Podle § 2169 odst. 2) občanského zákoníku lze odstoupit od smlouvy pro opakovaný výskyt vady po opravě. Pokud však první reklamace byla prodávajícím vyřízena dodáním nového kusu a nedošlo k opravě původního reklamovaného bazénu, nelze další vadu, která se vyskytla již na novém výrobku, považovat ve smyslu tohoto ustanovení za opakovanou vadu.

Spotřebitel má však právo od smlouvy odstoupit v případě porušení smlouvy prodávajícím podstatným způsobem. Rozumí se jím takové porušení povinnosti, o němž již při uzavření smlouvy prodávající věděl nebo musel vědět, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, pokud by toto porušení předvídal. V ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není. Spotřebitel musí zvolené právo sdělit prodávajícímu při oznámení vady nebo co nejdříve poté. Jestliže nezvolil právo včas, má stejná práva, jako by šlo o nepodstatné porušení smlouvy, které připouští právo odstoupit jen, pokud prodávající neodstraní vadu v přiměřené lhůtě nebo to odmítne.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.6.2019 09:19, před 6 lety

Vážený pane Palubjáku,

popisovaná situace je velmi mrzutá pro obě strany. Prosím, předejte bazén nejbližšímu servisnímu středisku, které jeho technický stav posoudí a zjistí příčinu problému. V případě oprávněné reklamace samozřejmě Vašemu požadavku vyhovíme a vzniklé náklady spojené s reklamací uhradíme.

Děkujeme

Váš Mountfield

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2019 07:50, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 06:54, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.