Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.3 2019 jsem na pobočce v Táboře zašla pro prodloužení smlouvy s 10% slevou. Při sepisování mi bylo řečeno, že mám nárok zdarma /pouze za kurýra/ na nový telefon Samsung. Upozorňovala jsem, že pokud bych měla platit cokoliv navíc, nic nechci a bylo potvrzeno, že nic dalšího platit nebudu. Byla jsem tedy překvapena, že od dalšího měsíce mám splácet telefon po 40,- Kč měsíčně.
Ohledně měsíčních plateb mi bylo přislíbeno, že by se měsíční částka měla pohybovat kolem 1500 Kč. V dubnu jsem přesaženou částku neřešila /překrývání 2 smluv/, ale na v květnu účtovanou částku 1914,01 Kč jsem už reagovala. Na pobočce mi bylo přislíbena náprava s tím, že mi 10% sleva v březnu nebyla nastavena v počítači a částka kolem 450 Kč mi bude odečtená v červnové faktuře. Bohužel,slíbená částka mi odečtena nebyla. Navíc pokud bych minulý měsíc na stav neupozornila, platila bych zřejmě kolem 2000 Kč dále. Jsem u vás 25 let a byla jsem s vašimi službami spokojená, ale nyní zvažuji změnu operátora.
- dorovnání finančního rozdílu za dubnovou a květnovou fakturu
- vrácení ještě nepoužívaného telefonu Samsung Galaxy J4+ /j415FN/ - zlatý a vrácením za něj účtovaných záloh a zrušením jeho dalšího splácení /mám jej přichystáno k zaslání nebo k donesení na vaši pobočku/
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.