Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 17 |
Po pročtení nějakých podnětů se i já na vás obracím se svým - na Kaufland obecně bylo skoro 300 podnětů jen na webu vašestiznosti.cz. Na ČOI a na ČZPI ani nepočítám, to je neustále se zvyšující číslo. A řešení je v nedohlednu. Kromě evergreenů jako jsou zhnilé brambory, jablka, rajčata, plesnivá cibule, zamražené jehněčí maso nebo kuřecí čtvrtky, které jsou i při garantované záruce datum spotřeby do.... v uvedeném datu rozbaleny, zasmrádlé, a mají ještě měsíc, dva, nebo půl roku do konce spotřeby, a smrdí, je to celé zeschlé. Evidentně opět polský tovar prolezlý salnonelou. U pultu s uzeninami pobíhá zběsile jedna prodavačka, 3 fronty (mají to rozdělené na sýry - pult salátů - pult uzenin) a lidi přibývají, čekají, záruka u pokladen vyplacená není, i za čekání u pultového prodeje, zákazník nárok má, ale poukázku v hodnotě (NYNÍ JIŽ) 50.-Kč NEOBDRŽÍ, místo toho je urážlivě arogantně odbyt. Klamavá reklama! Dále záruky slevněného zboží taky nejsou dodržovány, pult s pomazánkami, kde jsou pomleté plesnivé salámy, už ani nekomentuji, nabídka zboží nulová, když přijdete před svátky, je to vybrané všechno, i to co je již zkažené (Němci mají slogan "Češi sežerou všecko") Fronty u pokladen, běžné chyby jako překlepy, markování jedné položky v košíku bohužel 2x nebo i vícekrát - zákazník si musí zkontrolovat účtenku,zda souhlasí vše, jinak jedině reklamace na inform. pultu, a ne až dojedete domů, kdesi psát a volat! Platba kartou odečtena 2 x - tohle reklamuje skoro každý 3. zákazník, protože všichni platí kartou, fronta čeká, protože pokladní volá dozor, který musí platbu stornovat. Konstatuji,že úroveň nakupování u tohodle obchodníka jde do kopru,totiž už to je horší než v nějaké ušmudlané Hrušce,kde jsou taky oschlé salámy, málokdy jsou čerstvé. Je to tedy obecný dotaz, jestli jsme opravdu takový odpad pro obchodníka, aby nám odpad nutně musel stále nabízet - černé plesnivé balené brambory, plesnivou cibuli, oschlou holadskou mrkev prolezlou pesticidy, apod. Pak se diví "lékaři",že u nás stoupá výskyt rakoviny tlustého střeva! Asi bude nejúčinnější hláška ze Švejka-DEJTE MU KLYSTÝR!!!! Protože když to už sežere zákazník, jinak to se sebe nedostane ven!Ty jedy. Navrhuji
Navrhuji propustit všechny hloupé neschopné marnivé klevetné falešné a zlodějské prodavače včetně managenentu v této prodejně a dát jiný personál, neb je to opět o lidech a o tom co objednávají, jak se chovají v kontaktru se zákazníkem, aco si mohou dovolit
Kontrolovat denně co tam prodávají a čím tráví občany. Dát vysokou pokutu, a ne pár desítek tisíc, což je jejich část získu za den
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.