Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#33434Řidič prodává nakoupená místa přítomných cestujících

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2019, před 6 lety

Tereza Lukschová

Znění stížnosti

Při odjezdu z Brna do Prahy dne 16.6. 2019 v 12:10 jsme došli na naše rezervovaná místa místenkou, za které jsme si připlatili k běžné jízdence, jen abychom mohli sedět spolu. Na našich místech jsme ale našli sedět jiného cestujícího, který tvrdil, že si za místo připlatil PŘÍMO řidiči. Když jsme zamířili k řidiči, bylo nám oznámeno, že pokud se nám to nelíbí, tak můžeme vystoupit rovnou.
Když jsme volaly na linku Flixbusu, tak nám telefon zvedli až po deseti minutách a bylo nám řečeno, že oni s tím vlastně nemůžou nic udělat a že si máme napsat stížnost přímo na stránkách.
Takže nejen že jsme připlácely za místenky, které nemáme, ale vlastně jsme i utratily spoustu peněz za telefonní hovor, kde nám nebyli ani schopni pomoct.


Produkt

3 jízdenky z Brna do Prahy, odjezd 12:10


Požadované řešení

Chtěly bychom vrátit všechny peníze - včetně jízdného, peněz za místenky a také peněz, které jsme utratily za hovor, kde nám nebyl schopný nikdo pomoct.
A pokud máme ještě někdy jet se společností, tak chceme, aby byl řidič náležitě potrestán.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2019 08:50, před 6 lety

Pokud spotřebitelka zakoupila do daného spoje určitá místa k sezení, je společnost povinna plnit dle smlouvy, tedy poskytnout přepravu na zakoupených místech k sezení. Pokud místo neposkytla, pak není oprávněna si účtovat příplatek k běžné jízdence.

Spotřebitelka je dle přepravních podmínek oprávněna podat u společnosti FlixBus CZ s.r.o. stížnost a požadovat vydání bezdůvodného obohacení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2019 05:37, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.