Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Při odjezdu z Brna do Prahy dne 16.6. 2019 v 12:10 jsme došli na naše rezervovaná místa místenkou, za které jsme si připlatili k běžné jízdence, jen abychom mohli sedět spolu. Na našich místech jsme ale našli sedět jiného cestujícího, který tvrdil, že si za místo připlatil PŘÍMO řidiči. Když jsme zamířili k řidiči, bylo nám oznámeno, že pokud se nám to nelíbí, tak můžeme vystoupit rovnou.
Když jsme volaly na linku Flixbusu, tak nám telefon zvedli až po deseti minutách a bylo nám řečeno, že oni s tím vlastně nemůžou nic udělat a že si máme napsat stížnost přímo na stránkách.
Takže nejen že jsme připlácely za místenky, které nemáme, ale vlastně jsme i utratily spoustu peněz za telefonní hovor, kde nám nebyli ani schopni pomoct.
3 jízdenky z Brna do Prahy, odjezd 12:10
Chtěly bychom vrátit všechny peníze - včetně jízdného, peněz za místenky a také peněz, které jsme utratily za hovor, kde nám nebyl schopný nikdo pomoct.
A pokud máme ještě někdy jet se společností, tak chceme, aby byl řidič náležitě potrestán.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka zakoupila do daného spoje určitá místa k sezení, je společnost povinna plnit dle smlouvy, tedy poskytnout přepravu na zakoupených místech k sezení. Pokud místo neposkytla, pak není oprávněna si účtovat příplatek k běžné jízdence.
Spotřebitelka je dle přepravních podmínek oprávněna podat u společnosti FlixBus CZ s.r.o. stížnost a požadovat vydání bezdůvodného obohacení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.