Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33435Double three by Hilton Tesort and Spa Marjan Island

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2019, před 6 lety

Karel Hrnicko

Znění stížnosti

Dobrý den na dovolenou jezdíme 2 x do roka a letos jsme poprvé zavítali do SAE do hotelu Double three by Hilton Tesort and Spa Marjan Island v termínu od 9.6 do 17.6 2019 s dětmi v letech 4 a 6 let.....Pokaždé do 5 hvězdičkového hotelu....a musíme konstatovat,že to bylo jedno velké zklamání vedle dalšîho......all inclusive spíše podprůměrné ( ale dalo se jakž ,takž vybrat .....),dále zmrzlina pro děti mimo restauraci za poplatek.....ale ten největší problém číslo jedna bylo bohužel moře.............................................................................................................. 1. Všude přítomné medůzy,stovky medůz přes které se nedalo ani koupat ( rozumím,že se proti tomu nedá nic dělat ), ale proč v 5- hvězdičkovém hotelu je nikdo nesbírá z pláže ??? A nechavá je tam mrtvé a zapáchající ležet ???? A proč nikde není nějaké oznamení,že žahají ??? Protože naše děti jsou popálené ???? To fakt nechápu.!!!!!!!!! 2. Další a ještě výraznější problem byl nájezd místních lidí v pátek ráno ( asi na víkend ) .....vypadali bohužel jako zašpiněný dělníci ze stavby ,kteří se přišlu vykoupat do dětského bazenku sprchovým gelem !!!!!! Podotýkám bez dětí !!!!!! Dále nám sebrali plavčíci všechna lehátka i slunečníky ( když jsme byli na obědě ) ,takže naše děti i děti ostatních i s rodiči seděli na dlažbě !!!!! Po optání,že to zakhle přeci není možné,nám odpověděli,že je vše obdazeno.....Bohužel jsem nucen psát jen negativní recenze,protože to co se dělo tady,nemá z 5 hvězdičkovým hotelem nic společného...... Hrníčkovi


Produkt

Již nikdy více do tohoto hotelu


Požadované řešení

Nevím nechám to na Vaší cestovní kanceláři,ale je potřeba to řešit,jinak sem nebude nikdo chtít v budoucnu od nás jezdit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2019 08:39, před 6 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2019 09:58, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.