Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#33436Neoprávněně vymáhání dluhu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2019, před 6 lety

Miloslava Kučerová

Znění stížnosti

14.6 mi přišlo že dlužím z loňského roku za telefon. Bez upozornění, ani po třech návštěvách na pobočce v Břeclavi, kde jsem koncem loňského roku z důvodu odstěhovani do zahraničí zrušila paušál, mi nikdo nic o žádném dluhu neřekl. Dejte to smírčí cestou do pořádku


Požadované řešení

Zrušení vymáhání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2019 08:11, před 6 lety

V případě sporu by společnost musela prokázat právní titul zmíněné pohledávky. V tuto chvíli je nutné ověřit si, jaké smlouvy má spotřebitelka se společností uzavřené a jaká částky jí jsou účtovány.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.6.2019 10:30, před 6 lety

Hezký den,

ráda vše prověřím, potřebuji k tomu však doplnit vaše rodné číslo, pod kterým by měla být dlužná částka vedena. Proto vás požádám o zaslání podrobnosti na info@o2guru.cz anebo je také možné požádat dTest o vložení údajů do skrytých informací, aby nebylo rodné číslo veřejně viditelné.

S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2019 09:10, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.7.2019 19:22, před 5 lety


Miloslava Kučerová

předavá se policii

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 13:03, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.