Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
14.6 mi přišlo že dlužím z loňského roku za telefon. Bez upozornění, ani po třech návštěvách na pobočce v Břeclavi, kde jsem koncem loňského roku z důvodu odstěhovani do zahraničí zrušila paušál, mi nikdo nic o žádném dluhu neřekl. Dejte to smírčí cestou do pořádku
Zrušení vymáhání
|
Tweet |
V případě sporu by společnost musela prokázat právní titul zmíněné pohledávky. V tuto chvíli je nutné ověřit si, jaké smlouvy má spotřebitelka se společností uzavřené a jaká částky jí jsou účtovány.
Hezký den,
ráda vše prověřím, potřebuji k tomu však doplnit vaše rodné číslo, pod kterým by měla být dlužná částka vedena. Proto vás požádám o zaslání podrobnosti na info@o2guru.cz anebo je také možné požádat dTest o vložení údajů do skrytých informací, aby nebylo rodné číslo veřejně viditelné.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
předavá se policii
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.