Společnost


S E T O S spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3344Aigátor S4500 DUO

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2014, před 11 lety

Veronika Vaňátková

Znění stížnosti

Dne 8.5.2014 jsem si koupila telefon typu aligátor s4500 duo, ihned druhý den 9.5.2014 jsem ho nesla na reklamaci, s tím, že telefon měl plný signál, ale nikdo se mi nedovolá, ani nedopíše, internet mi též nefungoval, telefon jsem restartovala, vypla, zapla, vrátila do továrního nastavení, vyměnila simkartu u Vodafona, volala na Vodafona, který v Liberci problémy s pokrytím nemá. Takže jsem ho odnesla, peníze mi i přes to, že byl kupován před 24hodinami mi odmítli vrátit. Takže telefon putoval na reklamaci, dnes 29.5.2014 mi telefon vrátili. S tím, že tam byl starý software a stačilo ho jen aktualizovat. (teď když jsem se dočetla, že nemají ani autorizovaný servis, tak koukám, že asi bude jasné, že se budou pokoušet chybu naházet na nás, co si u nich koupili vadné telefony) No nic telefon jsem si odvezla domů, a co by člověk nechtěl, opět to pokračuje, Vodafon chybu nemá, telefon mi leží na stole, bez toho, abych já se někam dovolala. Vůbec nevím co mám dělat, když jsem tu četla případ pána, že dcera údajně telefon ohnula, mám jim ho tam donést, před očima vyfotit, aby jsme věděli v jakém stavu se telefon předává? Nevím. Potřebuju radu. Děkuji moc.


Produkt

Aligator S4500 DUO


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, co jsem se dočetla o firmě, a o problémech, co měli lidé kolem, stojím si za vrácením peněz. Nevěřím jejich reklamaci, abych jim ho tam zaslala, a oni mi ho vrátili zpět s tím, že je nějak poškozený, jako to bylo u pána, a jeho 14leté dcery. telefon jsem všeho všudy měla ze 3 týdnů, 2dny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2014 11:05, před 11 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Prodávající by měl prokázat, že tato vada v době převzetí nebyla na výrobku přítomná, pokud chce reklamaci zamítnout. I kdyby spotřebitebitelce skutečně vznikl nárok na odstoupení, prodávající má právo vadu v reklamačním řízení posoudit. Nároky se odvíjí od povahy vady. Spotřebitelka může požadovat dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo na bezplatné odstranění vady. Lze spotřebitelce doporučit, aby zdokumentovala stav telefonu v době, kdy uplatňuje reklamaci a nechala si vystavit reklamační protokol, kde bude stav telefonu také popsán. Společnost odpovídá následně za poškození telefonu dle § 2944 občanského zákoníku, které vzniklo v době, kdy byl předmětem jejího závazku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2014 17:12, před 10 lety

Společnost S E T O S spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.