Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#33440Nevrácení peněz, za vrácené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2019, před 6 lety

Lenka Vančurová

Znění stížnosti

V listopadu 2018,jsem si objednala šaty,čekala jsem na zboží tři měsíce.Šaty jsem poslala okamžitě zpět.Dodnes 16.6.2019 čekám na vrácení 865kč.

Napsala jsem jim email,že šaty vracím zpět.Musela jsem vyplnit docela složitý dotazník,že nechci jiné zboží.Jinak mi to nešlo odeslat.


Produkt

Červené šaty.za 865 kč.


Požadované řešení

Vrácení 865kč,za zboží poslané zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2019 21:25, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.6.2019 12:22, před 6 lety

Dobrý den,

peníze za vrácené zboží z objednávky č. 101535080 byly odeslány dne 18.2.2019 zpět na stejné číslo účtu, ze kterého byla objednávka uhrazena.

Pokud máte k platbě další dotaz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Kontaktovat nás můžete zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk/ nebo na telefonním čísle +420 374 445 974. Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-16 hod.

Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.6.2019 17:36, před 6 lety


Lenka Vančurová

Dobrý den,
19.2.2019 skutečně přišla platba 865kč.Protože ve zboží nebyla žádná faktura,ani ůčet,tak se mi to nespojilo.Tímto se omlouvám.Vančurová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.6.2019 13:55, před 6 lety

Dobrý den,

děkujeme za informaci. Těší nás, že jste platbu dohledala a vše je v pořádku.

Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.6.2019 22:50, před 6 lety


Lenka Vančurová

Hodnocení: