Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Skoro 2 měsíce se prosíme o vyúčtování. Bylo nám řečeno že hned odešlou ale do dnešního dne nic. Když tam člověk volá tak po 29 minutách to zvednou a je slyšet jak se baví mezi sebou a pak zavěsí.
Okamžitě zaslat vyúčtování
|
Tweet |
Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den paní Pokorná,
prosím Vás o upřesnění odběrného místa, máme v systému několik žen Vašeho jména.
Děkuji.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: