Počet nahlášených stížností: | 224 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 25.03.2019 jsem e-mailem objednal u Zboží ze skladu s.r.o.:
3 ks plnitelných kapslí Dolce Gusto za 135,- Kč;
1 ks praktická nálevka na krabici za 44,- Kč.
Obratem přišel e-mail s potvrzením objednávky a Proforma faktura.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši objednávku. Tímto ji potvrzujeme.
ČÁSTKU 179 Kč PROSÍM UHRAĎTE NA
ČÍSLO ÚČTU: 2001544172/2010
VARIABILNÍ SYMBOL: 1909006958
Dne 01.04.2019 jsem uhradil celkovou částku 179,- Kč na účet, uvedený na proforma faktuře, webových stránkách a v e-mailu.
Potvrzení o platbě ani objednané zboží do dnešního dne 17.06.2019 nepřišlo.
Na kontaktním telefonním čísle se neustále ozývá:"Schránka je plná"; e-maily se vrací jako nedoručitelné.
Resumé: Tato společnost vznikla dne 26.11.2018 a první stížnost 26.01.2019 a dalších téměř 80 stížností stejného druhu do dnešního dne.
Inkasují platby, nedodávají zboží a nekomunikují.
Všechny znaky podvodného jednání.
vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.