Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#33453Nedodání zboží v termínu, špatná komunikace obchodu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2019, před 6 lety

Jana Novotná

Znění stížnosti

Dne 4.4.2019 jsem si objednala obývací stěnu Atlantis (dodání 3-5týdnů), konferenční stolek (skladem) a jídelní set (4-6 týdnů). Dnes po několika urgování (od objednání je více jak 10 týdnů) stále nemám nic. Odpovědí bylo náš dodavatel nestíhá a už nemá materiál na výrobu. Asi budeme muset objednávku obývací stěny stornovat. U konferenčního stolku mi to píše, že už ho nemáme v prodeji. Za celou dobu se mi sami neozvali, ani s omluvou či vysvětlením ohledně dodání zboží. Vše je samozřejmě zaplaceno. Hrozné jednání. Odpovědí je vždy, my to prošetříme a ozveme se, nikdy se tak nestalo. Musela jsem urgovat již čtyřikrát a stále bez úspěchu.


Produkt

Atlantis - obývací stěna (dub sonoma), Konferenční stolek Fado (dub sonoma), Aga - Set 6x židle, 1x stůl + rozklad (sonoma/nubuk 26w)


Požadované řešení

Co nejrychlejší dodání zboží, peněžní sleva za čekání a špatnou komunikaci prodávajícího.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2019 16:21, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2019 17:33, před 6 lety

Vážená paní Novotná,

je nám velice líto, že Vámi objednané zboží dodavatel dodatečně vyřadil ze své nabídky. Položku Atlantis jsme bohužel museli stornovat.

V těchto případech zákazníkům nabízíme alternativní produkt, v souladu s obchodními podmínkami Vám rovněž vyplácíme odpovídající kompenzaci za s tím související zpoždění ostatních dodaných položek.

Omlouváme se za způsobené komplikace.

S pozdravem

OKAY CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2019 05:32, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.8.2019 08:09, před 5 lety


Jana Novotná

Společnost Jena nábytek mi vyplatila za každý den prodlení 1% z celkové částky, což činilo 597,- Kč. Více to komentovat nebudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2019 10:52, před 5 lety

Vzhledem k výše uvedeným vyjádřením stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.