Počet nahlášených stížností: | 224 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
objednala jsem zbozi u levne-hracky-eshop.cz (Zboží ze skladu s.r.o.) 07674520
Chudenická 1059/30, 102 00 Praha 10 DIČ:
po pbjednani prisel email (jedina komunikace)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši objednávku. Tímto ji potvrzujeme.
ČÁSTKU 836 Kč PROSÍM UHRAĎTE NA
ČÍSLO ÚČTU: 2001544172/2010
VARIABILNÍ SYMBOL: 1902023016
PLATBY ZE SLOVENSKA:
CZ7520100000002001544172
BIC/SWIFT:FIOBCZPPXXX
Prijemce : Zboží ze skladu s.r.o.
O PŘIJETÍ PLATBY A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY VÁS BUDEME INFORMOVAT EMAILEM.
DĚKUJEME S POZDRAVEM
TÝM https://hrackazakacku.cz/
https://hrackazakacku.cz/cart/factura/23016
Zaplaceno prevodem na ucet 25.4.2019 castka 836 Kc
Telefon nereaguje-schranka
Email nereaguje-plna schranka
Facebook hracka za kacku -napsala jsem zpravu-zadna reakce
Prosim o pomoc s vyrizenim teto stiznosti
beata brozdova
Plyšová opička na zavěšení dlouhá 70cm, více barev na výběr + POŠTOVNÉ ZDARMA Barva: 2 -11x
prosim ihned o zaslani zbozi nebo vraceni penez
dekuji
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.