Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Obvykle nemám ve zvyku zabývat se psaním stížností a věc řeším na místě , ale čeho je moc ...
V provozovně Tesco Expres Rozdělov , nám. Jana Masaryka 2735 , Kladno mi byla opakovaně naúčtována za zboží , které bylo momentálně v akci , plná cena / ...a to během 10 dnů i 3x a to tak , že např. jsem kupovala 4 položky a z toho byla cena u 3 z nich špatně !!! / , dále například jsem kupovala jablka 1,5 kg , pokladní omylem namarkovala nektarinky / které v tu dobu ani na prodejně nebyly .../ a vůbec ji nepřekvapilo , že cena za ovoce je 987 kč !!! / ...ovšem tuto cenu bych nepochopila ani kdyby to opravdu nektarinky byly ... / , dnes při nákupu ovoce a zeleniny se mi na účtence objevila položka " přepravka na pivo " á 100 kč !!!
A to jsem uvedla jen nejkřiklavější případy !!! Pravda je , že po upozornění na nesrovnalosti mi byly peníze vždy bez řečí vráceny , ovšem dobré jméno to vaší společnosti určitě nedělá a jelikož nejsem zdaleka sama , komu se stejná věc v této prodejně stala , vyvolává to dojem , že to dělají pracovníci prodejny schválně !!!
Prošerření celé záležitosti a pokud možno zajištění takového vedení prodejny , které dohlédne na řádný provoz provozovny !!!
Š. Šindlerová
|
Tweet |
V takovém případě je nutné uplatnit ihned reklamaci. Co se týká konkrétní pokladní,je pravděpodobné, že došlo k pochybení z její strany. Tyto věci doporučujeme řešit přímo s vedením prodejny.
Ohledně správnosti označování zboží cenami je možné podat podnět České obchodní inspekci, která za zjištěné porušení může prodávajícímu uložit pokutu.