Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#3346Opakovaně špatně naúčtována cena zboží , ev. naúčtováno zboží, které vůbec nebylo zakoupeno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2014, před 11 lety

Šárka Šindlerová

Znění stížnosti

Obvykle nemám ve zvyku zabývat se psaním stížností a věc řeším na místě , ale čeho je moc ...
V provozovně Tesco Expres Rozdělov , nám. Jana Masaryka 2735 , Kladno mi byla opakovaně naúčtována za zboží , které bylo momentálně v akci , plná cena / ...a to během 10 dnů i 3x a to tak , že např. jsem kupovala 4 položky a z toho byla cena u 3 z nich špatně !!! / , dále například jsem kupovala jablka 1,5 kg , pokladní omylem namarkovala nektarinky / které v tu dobu ani na prodejně nebyly .../ a vůbec ji nepřekvapilo , že cena za ovoce je 987 kč !!! / ...ovšem tuto cenu bych nepochopila ani kdyby to opravdu nektarinky byly ... / , dnes při nákupu ovoce a zeleniny se mi na účtence objevila položka " přepravka na pivo " á 100 kč !!!
A to jsem uvedla jen nejkřiklavější případy !!! Pravda je , že po upozornění na nesrovnalosti mi byly peníze vždy bez řečí vráceny , ovšem dobré jméno to vaší společnosti určitě nedělá a jelikož nejsem zdaleka sama , komu se stejná věc v této prodejně stala , vyvolává to dojem , že to dělají pracovníci prodejny schválně !!!


Požadované řešení

Prošerření celé záležitosti a pokud možno zajištění takového vedení prodejny , které dohlédne na řádný provoz provozovny !!!

Š. Šindlerová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2014 13:16, před 11 lety

V takovém případě je nutné uplatnit ihned reklamaci. Co se týká konkrétní pokladní,je pravděpodobné, že došlo k pochybení z její strany. Tyto věci doporučujeme řešit přímo s vedením prodejny.
Ohledně správnosti označování zboží cenami je možné podat podnět České obchodní inspekci, která za zjištěné porušení může prodávajícímu uložit pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.