Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#33461Vyšší cena zboží u pokladny než jak byla označena v regále

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2019, před 6 lety

Petr Hanáček

Znění stížnosti

Dne 17. 6. 2019 jsem v obchodním domě Tesco v Boskovicích kupoval Kuřecí stehenní řízek, který byl v akční slevě za 89,90 Kč za kg. Tato sleva korespondovala s avizovanou slevovou akcí z letáku Tesca pro toto období. Jedno balení jsem si dal do košíku z regálu, kde bylo toto zboží vystaveno a označeno cenovkou s uvedenou cenou. U samoobslužné pokladny jsem však zjistil, že je účtována cena bez slevy, tedy 149,90 Kč za kg. Pracovnice, kterou jsme přivolal sdělila, že platí cena uvedená na obalu a nikoliv na regálu.
Požádal jsem o přivolání vedoucího obchodu, kterému jsem situaci vysvětlil a žádal o prodej zboží za cenu uvedenou u tohoto zboží na regálu. Často se totiž stává, že u akčních slev není cena na obalu opravena. Vedoucímu jsem následně ukázal, z kterého regálu jsem zboží bral – stále tam byly tyto řízky označené sníženou cenou. Vedoucí prohlásil, že je to jiné zboží, že je úmyslně roztaženo, aby nebyl regál prázdný a že jsem si měl všimnout, že v sousední řadě je u cenovky malá červená cedulka, která znamená, že zboží je vyprodáno. Na mou námitku, že snad není mou povinností studovat všechny cenovky v daném regálu a že požaduji koupit zboží platně označené cenou, za tuto cenu, vedoucí odvětil, že to nejde a že si mám vše vyfotit a poslat kam chci. Nato se otočil a odmítal dál komunikovat. Kuřecí stehenní řízky jsem nakonec nekoupil.


Produkt

Kuřecí stehenní řízek bez kosti


Požadované řešení

Rád bych dostal odpověď, jestli jsem byl se svým požadavkem na koupi zboží za cenu, kterou bylo označeno, v právu. Dále pak, pokud ano, jak tuto situaci řešit v budoucnu, když také vedoucí obchodního domu odmítá požadavek uznat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2019 11:09, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2019 05:58, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.