Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33462Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2019, před 6 lety

Vravusek Ivan

Znění stížnosti

Moje skusenost
Dne 17.6 2019 pisu v 18:53 zasilka nedorucena Sedim doma jako pes u boudy neseriozni firma posila meili sms a baliky nedorucuje Nemuzu nikomu doporucit us jsem jim napsal ze podam trestni oznameni ze me zadrzujou balik Kopije jak kurir dorucuje je skopirovanej muzete si udelat usudek samy komunikace je takova prominte je nam lito a co usla mzda ze jsem doma dovolena tejden bude asi pryc nes dostanu balik zadny odskodny jenom prominte mozna zejtra se nam to podari a kdyz ne tak mozna zejtra.Co je to za firmu jak muze podnikat jo abych nezapomel poslou vam cislo na kuryra ze mu mate zavolat co ja mam volat jakyho kuryra to neni moje povynost
17.6.2019 09:20 Zásilka převzata kurýrem INTIME k doručení / /
14.6.2019 19:47 Zásilka nedoručena - Zmeškáno doručení kurýrem (!)
14.6.2019 09:11 Zásilka převzata kurýrem INTIME k doručení
13.6.2019 20:10 Zásilka nedoručena - Zmeškáno doručení kurýrem (!)
13.6.2019 10:07 Zásilka převzata kurýrem INTIME k doručení
13.6.2019 07:40 Zásilka přijata na depo INTIME z převozu mezi depy
12.6.2019 23:58 Zásilka vydána k převozu mezi depy
12.6.2019 23:56 Zásilka přijata na depo INTIME
12.6.2019 06:25 Přeprava objednána, data k zásilce přijata


Produkt

Číslo zásilky 87H00001567


Požadované řešení

urychlene dodat balik


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2019 11:05, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Spotřebitel by tedy v případě nedoručení ze strany přepravní společnosti měl vyzvat prodejce k dodání zakoupeného zboží. Prodejce totiž odpovídá za zboží až do jejího doručení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2019 09:54, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.