Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V listopadu 2013 jsem na slevovém portálu Slevy jako kráva objednal valentýnský pobyt pro dvě osoby do Říma. K tomu byly nabízeny letenky zdarma. Přes svého zaměstnavatele jsem nakonec "zájezd" zaplatil v lednu a čekal. CA Cityholidays se mnou komunikavala velmi sporadicky a ještě týden před odletem mi odmítali poslat letenky a vouchery na hotel. 20 hodin před plánovaným odletem nakonec zavolal pan Končický s tím, že letecká společnost zrušila let. Zjistil jsem si, že žádný let zrušen nebyl a že pan Končický pouze hraje o to, abych připlatil za letenky u (údajně) jiné společnosti. Odmítl jsem a tak zájezd zrušil.
Od té doby mi odmítá vrátit peníze a vymlouvá se na to, že ani jeden ze tří účtů, které jsem mu postupně naposílal, není funkční a peníze se mu vrací zpět.
Nekomunikují a peníze nevracejí. Dnes to jsou již 4 měsíce... Nereagují ani na doporučení dopisy, ani na maily. Občas odepíší SMS...
Pob\t v Římě přes slevový portál Slevy jako kráva a CA Cityholidays
Požaduji vrácení částky 10 tis. Kč a vynaložené náklady na vymáhání své pohledávky
|
Tweet |
V tomto případě hraje důležitou roli, kdo byl smluvním partnerem spotřebitele. Jedině tento subjekt mohl zrušit zájezd. Také záleží na skutečnosti, jaký vztah mají mezi sebou uvedené subjekty. V případě, že subjekt nevrátí peníze dobrovolně, může se spotřebitel domáhat svého práva u soudu.
Subjekt Končický David byl o podaných stížnostech informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.