Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 9.5.2019 jsem uhradil 2.490,- Kč za licenci MS Office 2019. Dne 14.5.2019 přišla licence, která je nefunkční, neumožňuje ani stažení SW.
Objeví se upozornění, že je již použita. Odstoupil jsem od smlouvy a žádal vrácení peněz.
Telefonní čísla z faktury a eshopu jsou nefunkční. On-line Technická podpora je nefunkční. Na opakované maily majitel firmy nereaguje nebo jsou odpovědi nic neříkající a slouží pouze k natahování času.
Z hodnocení eshopu DigiSoftware (https://www.digi-soft.cz) na Heurece.cz je zřejmé, že nejsem jediný poškozený.
Viz : https://obchody.heureka.cz/digi-soft-cz/recenze/.
Bohužel nemám kontakty na ostatní poškozené klienty, abych mohl podat společné trestní oznámení.
Žádám o posouzení podnikatelské činnosti jmenovaného Tomáše Liguse a radu, jak v tomto případě dále postupovat.
Děkuji.
S pozdravem
Ing. Sitár Andrej
Microsoft Office 2019 - kód : 201901, licenční číslo,
Vrácení finanční částky 2.490,- Kč za nefunkční licenční číslo.
|
Tweet |
Pokud zakoupený software nemá inzerované a sjednané vlastnosti nebo není možné program aktivovat tak, jak prodávající či výrobce uvádí, jedná se o vadné plnění. V takovým případě může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění. Uplatnit práva z vadného plnění (reklamovat) je možné v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí softwaru. Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo žádat nápravu nebo přiměřenou slevu, nebude-li možné vadu napravit, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.
Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a tím se dopouští správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.