Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den. Jezdím s vámi docela často.Nejdřív mi kupovala jízdenky dcera, vždy jsem trvala na tom, že nechci kupé.Ona koupila otevřený vagon Standard, ale vždy(až v poslední době) jsem seděla v kupé. Myslela jsem si, že se spletla, ale nyní jsem si už párkrát kupovala jízdenky sama a situace je úplně stejná.V pátek 14.6. jsme jeli ze Zábřeha na Mor. do Štrby a v neděli zpět. Obě cesty v kupé.Seděli jsme vedle dvou pivařů, to moc příjemné nebylo, proto chceme právě ten otevřený vagon. Proč nedodržujete to, co si objednám? Co se mi líbilo ve Štrbě bylo, že nehlásili zbytečně všechny stanice, které budou následovat-to ví každý když si kupuje jízdenku, ale hlásí, že za lokomotivou bude vagon 7, pak 6...To je hodně důležité. Když jedu ze Zábřeha nebo z Prahy, toto nám v amplionu nesdělují, jdeme třeba až dozadu, kde očekáváme vagon č.7, ale vy ho dáte hned za lokomotivu a my musíme běžet zpět. V té Štrbě je to perfektní. Co se mi ještě nelíbilo, že už v Zábřeze(vlak jel z Prahy)nebyly kroasany, to by snad neměl být problém mít větší zásobu v lednici a o časopis jsme si museli říct. Odpovězte mi prosím na
Díky Dvořáková.
odpovězte mi
|
Tweet |
Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.