Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33475Místo otevřeného vagonu je vždy kupé

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2019, před 6 lety

Květa Dvořáková

Znění stížnosti

Dobrý den. Jezdím s vámi docela často.Nejdřív mi kupovala jízdenky dcera, vždy jsem trvala na tom, že nechci kupé.Ona koupila otevřený vagon Standard, ale vždy(až v poslední době) jsem seděla v kupé. Myslela jsem si, že se spletla, ale nyní jsem si už párkrát kupovala jízdenky sama a situace je úplně stejná.V pátek 14.6. jsme jeli ze Zábřeha na Mor. do Štrby a v neděli zpět. Obě cesty v kupé.Seděli jsme vedle dvou pivařů, to moc příjemné nebylo, proto chceme právě ten otevřený vagon. Proč nedodržujete to, co si objednám? Co se mi líbilo ve Štrbě bylo, že nehlásili zbytečně všechny stanice, které budou následovat-to ví každý když si kupuje jízdenku, ale hlásí, že za lokomotivou bude vagon 7, pak 6...To je hodně důležité. Když jedu ze Zábřeha nebo z Prahy, toto nám v amplionu nesdělují, jdeme třeba až dozadu, kde očekáváme vagon č.7, ale vy ho dáte hned za lokomotivu a my musíme běžet zpět. V té Štrbě je to perfektní. Co se mi ještě nelíbilo, že už v Zábřeze(vlak jel z Prahy)nebyly kroasany, to by snad neměl být problém mít větší zásobu v lednici a o časopis jsme si museli říct. Odpovězte mi prosím na
Díky Dvořáková.


Požadované řešení

odpovězte mi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2019 10:34, před 6 lety

Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2019 05:41, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.