Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#33479Nemožnost zrušit prémiové členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2019, před 6 lety

David Švábenský

Znění stížnosti

Ped nekolika mesici jsem si blahove za par korun zridil premiovy ucet u spolecnosti BE2 a zapomel jsem ho deaktivovat s tim ze tech par korun mi vadit nebude. Jake mile prekvapeni kdyz jste mi ted 16.6 ztrhli 2247kc. Jen ze kdyz jsem chtel na emailu zakaznickyservis@be2.cz zrusit premiove clenstvi tak mi byl email vracen jako nedorucitelny. Takze jak mam postupovat dale?

A take me zajima kde ve smluvnich podminkach je uvedeno ze kdyz prvni aktivace stoji 499kc takze u dalsi aktivace si strhnete uz vice jak 4X tolik

Dekuji prosim za pomoc


Požadované řešení

Prosim zruseni premioveho uctu a vraceni hotovosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2019 10:56, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.

Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.6.2019 19:31, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2019 05:54, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.8.2019 13:12, před 5 lety


David Švábenský

Hodnocení:

Komentář: Kdyz jsem napsal na zakaznickyservis@be2.cz byl jsem okamzite umlcen ze musim poustupovat jen a pouze officielni cestou. Tzn dopis a nebo fax...
po odeslani mailu na michal.hlavacek@be2.com mi byl dorucen email ze moje premiove clenstvi jiz nebude nadale prodluzovano... Takze jedinej zpusob jak to zrusit je argumentovat tim co jste zde uvedli a pak asi to nejak jde...
Ale za me je tahle seznamka zlodejina... je proto ze pri druhem automatickem placeni VIP uctu si uctuji tolik, ale ze delaji vse proto aby ke zruseni nedoslo... pro me je to stejne jako praktiky tzv. Šmejdů

Dekuji dTestu...