Společnost


Globalmall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33480Nevrácení platby za reklamované zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2019, před 6 lety

Michal Slačík

Znění stížnosti

V listopadu minulého roku jsem objednával zboží ze společnosti
Balentes Group Czech s.r.o.
Jednalo se o kosmetické zrcátko, které dorazilo v katastrofálním a nepoužitém stavu. Ihned jsem zboží vrátil zpět a požadoval vrácení peněz, protože vzhledem k celkové konstrukci zrcátka, jsem novému kusu nevěřil.
Původně jsem zrcátko poslal na špatnou adresu (posílal jsem na adresu, ze které balík přišel) na což jsem byl upozorněn a poté co se mi balík vrátil zpět, jsem ho poslal na adresu správnou. Mohu dodat i podací lístek, který jsem přikládal k mailu, kde jsem reklamaci řešil.
Dodnes se mi však peníze za zboží nevrátili a kdykoliv jsem na danou firmu psal mail, dostalo se mi pouze odpovědi, že se to předá na příslušné oddělení.
Ve výsledku se jedná o 607 kč (plus náklady na zaslání zboží zpět) ale přijde mi jako nehoráznost, aby nedokázala daná společnost, vrátit peníze za zboží, které je nepoužitelné a bylo vráceno zpět.


Produkt

Kosmetické zrcátko


Požadované řešení

Vrácení celé částky za zboží vč. poštovného 607kč a 2x 79kč za zaslání balíku na reklamaci.
Mohu přidat veškeré potřebné informace i mailovou komunikaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2019 10:53, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelem na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Dle ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, platí, že kdo má právo reklamovat zboží pro vady, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2019 17:50, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.