Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#33482Nesouhlas se strženou částkou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2019, před 6 lety

Ivana Tesařová

Znění stížnosti

Dne 9.5. 2019 jsem ze svého účtu u České spořitelny zaplatila synovi registraci u výše zmíněné seznamky na jeden měsíc.
Překvapivě mi dne 9.6.2019 byla z platební karty stržena částka 2247,--
Platební kartu jsem již zablokovala a České spořitelně nahlásila neoprávněně
strženou částku.Spořitelna mi zatím tuto částku nahradila ze svých prostředků. Zároveň jsem svůj nesouhlas se strženou částkou zaslala na kontaktní emailovou adresu. Společnost nereaguje.
Dodatečně jsem se snažila nalézt obchodní podmínky výše uvedené společnosti.
Ty jsou zmatečné. U ceny jsem se například dověděla, že cena se odvíjí od délky kabelů, ale nic o automatické prolongaci.V dopise společnosti jsem uplatnila § 1753 zák. č. 89/2012 SB.,občanského zákoníku + stanovisko nejvyššího soudu České R.s dovětkem, že jednostranné prodloužení smlouvy ze strany společnosti považuji za neplatné.


Produkt

seznamka


Požadované řešení

uznání reklamace ze strany společnosti.
Mám dotaz, zda mám posílat ještě dopis do Lucemburku, nebo vše nechat na spořitelně. Musím říct, že jednání spořitelny je velice vstřícné.Je ještě něco co mohu sama udělat?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2019 10:22, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.

Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.6.2019 19:31, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.6.2019 06:44, před 6 lety


Ivana Tesařová

V domnění, že se jedná o solidní firmu, jsem ve svém dopise uvedla své kontaktní údaje,včetně mé adresy.
Jak jsem již zmínila v telefonickém rozhovoru synovi v den platby zkolaboval počítač, a nemohl se dostat ke svým přihlašovacím údajům. Nemohl seznamku využívat, ani se z ní odhlásit. Včera se mu podařilo počítač zprovoznit, takže odhlášení stihne podle českých zákonů včas.Firma mé kontaktní údaje zneužila a poskytla je exekuční společnosti. Přitom já osobně se seznamkou žádnou smlouvu nemám, pouze jsem za syna zaplatila 1 měsíc služby.Jsem invalida 3 stupně pro deprese a jednání firmy mne silně znepokojuje. Zhoršil se značně můj zdravotní stav. Považuji jednání firmy vzhledem k mé osobě za šikanu.Přeposílám d.testu odpovědˇfirmy, která přišla na mou emailovou adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2019 09:50, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2019 09:04, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.