Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dnes 18.6.2019 jsem jela vlakem ze stanice Hlavní nádraží do Rostoklat.Byla jsem v zadním voze,ale na zastávce Rostoklaty se neotevřely dveře, tudíž jsem musela jet až do Českého Brodu. Na můj dotaz u průvodčího proč cestujícím nebylo umožněno vystoupit mi bylo sděleno,že se vystupuje pouze předními dveřmi. Zeptala jsem se, proč o této skutečnosti nebyli cestující informováni,tak mi bylo sděleno,že o tom průvodčí nevěděl.Vlakem moc necestuji,ale pokud ano,tak je vždy nějaký problém. Kdybych měla na výběr,tak bych rozhodně nejela s Českými drahami. S pozdravem Korbelová
Poskytovat cestujícím aktuální informace.
|
Tweet |
V případě nevyhovujících přepravních služeb je však oprávněn spotřebitel podat stížnost. Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.