Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#33486Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2019, před 6 lety

Simona Smrckova

Znění stížnosti

doručovatel se neoběžuje už ani zavolat nebo poslat sms, rovnou zásilku hodí do nevhodného parcelshopu . Objednávka měla být zaslána na konkrétní adresu ovšem došel mail , že byla odeslána do mnou zvoleného parcelshopu , v mailu ani není uvedena adresa , kde se zásilka nachází, každopádně podle GPS, jestli je to správný údaj , je pro mne nedostupná a proto si ji nemohu vyzvednout...

Vaši zásilku jsme dnes doručili do Vámi zvoleného ParcelShop.
Číslo zásilky: 22002272558
Odesílatel: Deutsche Post AG
Váha: 1.95 kg
PSČ příjemce: 61200



Výdejní místo naleznete:
Ulice:
Město:
Otevírací doba:
Dodatečné informace:
GPS Souřadnice: 49° 13' 15.7560'' N, 16° 35' 4.0370'' E
Mapa: https://www.pplbalik.cz/Main3.aspx?cls=KTMMap&KTMID=KMBS37


Produkt

Číslo zásilky: 22002272558


Požadované řešení

znovuopětovné doručení na uvedenou adresu , ne parcelshop


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2019 10:04, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2019 06:01, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.