Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
doručovatel se neoběžuje už ani zavolat nebo poslat sms, rovnou zásilku hodí do nevhodného parcelshopu . Objednávka měla být zaslána na konkrétní adresu ovšem došel mail , že byla odeslána do mnou zvoleného parcelshopu , v mailu ani není uvedena adresa , kde se zásilka nachází, každopádně podle GPS, jestli je to správný údaj , je pro mne nedostupná a proto si ji nemohu vyzvednout...
Vaši zásilku jsme dnes doručili do Vámi zvoleného ParcelShop.
Číslo zásilky: 22002272558
Odesílatel: Deutsche Post AG
Váha: 1.95 kg
PSČ příjemce: 61200
Výdejní místo naleznete:
Ulice:
Město:
Otevírací doba:
Dodatečné informace:
GPS Souřadnice: 49° 13' 15.7560'' N, 16° 35' 4.0370'' E
Mapa: https://www.pplbalik.cz/Main3.aspx?cls=KTMMap&KTMID=KMBS37
Číslo zásilky: 22002272558
znovuopětovné doručení na uvedenou adresu , ne parcelshop
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.