Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, snazim se jiz 3 mesic zrusit clenstvi po tom co jsem zaplatila mesicni zprostredkovani diky malym pismum v podminkch jsem si opravdu nevsimla az kdyz mi byla strhnuta castka 2500 Kc z uctu na 3 mesicni predplatne. Jsou to pdovodnici a nechci nic s nimi mit spolecneho muzete mi prosim poradit jak ted zaplatit dalsi clenstvi abych predesla nejakemu vymahani a na to ihned u nich vse zrusit? Radeji zaplatim dalsi 2a pul tisice nez mit s nimi pohledavky zadne upozorneni v podobe emailu mi neprislo az ted kde je paano, ze je to poledni upominka a je to predano exekutorovi. Zapátim to clenstvi a chci to hned vypovedet jak postupovat prosim ? Moc diky
Podvod ze strany Be2
Jak podat vypoved a vyhnout se exekuci
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Kontaktovala jsem jiz nekolikrat ale porad mi od Vas chodi jen email, ze me kontaktujete behem 5 dni a nikdy zadna odpoved. Chtela jsem take na Vas ucet zaplatit dluh abych nemela s Vami zdne problemy a nelze to z banky odeslat v moneta bank jsme zkouseli jiz 5xkrat a pokazde neuspesne.
Zadam Vas at mi napisete ucet na ktery platbu mohu zaplatit a prijmete uz po vicenjak mesici moji vypoved nebyla jsem nejak informovana o prodlouzeni predplatneho zadna sms rmail nic.
Dobrý den,
Již sme Vás kontaktovali.
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené v Nevyžádané poště (Spam/Junk). Zkontrolujte si tudíž tyhle adresáře ve Vašem emailu.
děkujeme Vám.
Dobry den,
prosim jen kde jste me kontaktovaly?Zadny email jsem od Vas nedostala ?
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.