Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#33492Nezaslané vyúčtování plynu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2019, před 6 lety

Martina Miřejovská

Znění stížnosti

Se společností Stabil Energy s. r. o. moje babička v letošním roce rozvázala smlouvu o dodávkách plynu. Poslední záloha za plyn byla placena v únoru 2019. Od společnosti jsem již dvakrát žádala zaslání vyúčování. Jeden email se žádostí o zaslání vyúčtvání byl zaslán dne 25. 5. 2019 a následně bylo komunikováno s paní Renátou Vocílkovou ze zákaznického centra, která přislíbila postoupení věci příslušnému oddělení. Do dnešního dne však stále nic nebylo posláno. Domníváme, že existuje u společnosti přeplatek, který budeme chtít zaslat zpět. Zatím však ani přeplatek, ani vyúčtování zasláno nebylo.


Produkt

vyúčtování plynu, zaslání přeplatku


Požadované řešení

Zaslání vyúčtování, příp. přeplatku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2019 08:35, před 6 lety

Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.

Ustanovení § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. stanovuje, že obchodník s plynem provede bezplatně mimořádné vyúčtování, pokud zákazník ukončil odběr plynu v odběrném místě nebo změnil obchodníka s plynem.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.6.2019 07:46, před 6 lety

Dobrý den paní Miřejovská,
Váš požadavek jsem vyurgovala na příslušném oddělení. Pokavaď kolegyně zaslala Váš požadavek na fakturační oddělení kolem 25.5, tak má fakturační oddělení 30 dní na vystavení konečného vyúčtování, Nic méně jsem situaci vyurgovala, a předpokládám vystavení co nejdříve.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.7.2019 14:12, před 6 lety


Martina Miřejovská

Dobrý den,
zatím stále nic nepřišlo.

Miřejovská

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.7.2019 09:23, před 6 lety

Dobrý den paní Miřejovská,
po kontrole v systému vidím, že Vás byla faktury vystavena až 4.7. za toto prodlení se velmi omlouvám, Váš přeplatek Vám bude vyplacen na bankovní účet. DLe poznámky od kolegyně vidím, že by měl být přeplatek splatný v červenci 2019.
Omlouvám se za prodlení,
s pozdravem
Stabil Energy.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.7.2019 10:31, před 6 lety


Martina Miřejovská

Chtěla bych tedy zaslat fakturu na adresu odběrného místa.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.7.2019 11:12, před 6 lety

Po kontrole faktury a systému by měla dorazit na adresu odběrného místa.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.7.2019 11:17, před 6 lety


Martina Miřejovská

Ano, faktura již přišla. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.7.2019 07:33, před 6 lety

Dobrý den paní Miřejovská,
děkuji Vám za zpětnou vazbu, doufám, že nyní bude již vše v pořádku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.8.2019 10:03, před 5 lety


Martina Miřejovská

Hodnocení: