Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
INTIME dorucila zasiku 18:6 2019 zasilku jsem odmytl prevzit kurir se tomu divil proc odpoved ze to vozi us tejden Po dohode z obchodem jsem odmytnul prvzat a zaplatit abych se vyhnul pripadnym komplikacim pri reklamaci ze zboji je poskozeno Obchod kde jsem zbozi zakoupil byl tak seriozni ze me okamzite poslal nove zbozi ktere je na ceste Obchod varesil situaci vzniklou okamzite ale co se tyce INTIME ten ne mozna zejtra mozna zejtra dorucime zadna naprava Vec se vyresil dekuji preju peknej den
reseni se vyresilo s obchodem kde zbozi zakoupil a doporuceni obchodu neprevzat zbozi
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.