Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
do dnešního dne mi nebylo provedeno vyúčtování plynu od začátku odběru, tj. od dubna 2017. Na mail se žádostí o vyúčtování, který byl odeslán 28.5.2019 mi paní Vocílková odpověděla, že předává fakturačnímu odd.a bude mi vyúčtování zasláno.
17.6.2019 jsem odeslal urgenci a stále se nic neděje
zaslání vyúčtování od počátku odběru, tj. od dubna 2017
|
Tweet |
Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.
Ustanovení § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. stanovuje, že obchodník s plynem provede bezplatně mimořádné vyúčtování, pokud zákazník ukončil odběr plynu v odběrném místě nebo změnil obchodníka s plynem.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den pane Růžičko,
v systému evidujeme více osob pod stejným jménem, proto Vás poprosím o identifikaci odběrného místa, abych se mohla na situaci podívat.
Děkuji
Dobrý den,
identifikaci jsem posílal v emailové komunikaci na vaší společnost. viz příloha
Příloha bohužel ke komentáři spotřebitele přiložena nebyla. Stížnost proto přeřazujeme zpátky na spotřebitele, aby měl možnost ji doplnit.
Dobrý den,
identifikace odběrného místa : Ke Hřišti 273, 273 45 Hřebeč
Počáteční stav plynoměru : 24.828m3
Konečný stav plynoměru: 31.885m3
děkuji Karel Růžička
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na doplnění stížnosti.
Dobrý den pane Růžičko,
Váš požadavek jsem zaslala k urgenci na fakturační oddělení. o průběhu Vás budu informovat.
S pozdravem
Stabil Energy s. r. o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
do dnešního dne vyúčtování nedošlo a ani mě nikdo ze společnosti Stabil Energy nekontaktoval.
K.Růžička
Společnost vyzýváme, aby se k případu vyjádřila.
Dobrý den,
omlouvám se Vám za zdržení, Váš požadavek jsem opět poslala s urgencí na fakturační oddělení, bohužel není v silách kolegyně zpracovat v termínu všechny požadavky zákazníků.
Děkuji za pochopení, vynasnažím se, o vyřízení v co nejbližším termínu
Dobrý den,
zatím vyúčtování plynu nepřišlo
Karel Růžička
Dobrý den,
vyúčtování bude určitě vystaveno, prosím tedy obraťte se na email info@stabilenergy.cz
Dobrý den, na uvedený mail se obracím už od května a pořád se nic neděje
Karel Růžička
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.