Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#33496Neprovedené vyúčtování plynu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2019, před 6 lety

Karel Růžička

Znění stížnosti

Dobrý den,
do dnešního dne mi nebylo provedeno vyúčtování plynu od začátku odběru, tj. od dubna 2017. Na mail se žádostí o vyúčtování, který byl odeslán 28.5.2019 mi paní Vocílková odpověděla, že předává fakturačnímu odd.a bude mi vyúčtování zasláno.
17.6.2019 jsem odeslal urgenci a stále se nic neděje


Požadované řešení

zaslání vyúčtování od počátku odběru, tj. od dubna 2017


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2019 10:43, před 6 lety

Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.

Ustanovení § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. stanovuje, že obchodník s plynem provede bezplatně mimořádné vyúčtování, pokud zákazník ukončil odběr plynu v odběrném místě nebo změnil obchodníka s plynem.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.6.2019 07:33, před 6 lety

Dobrý den pane Růžičko,
v systému evidujeme více osob pod stejným jménem, proto Vás poprosím o identifikaci odběrného místa, abych se mohla na situaci podívat.
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.6.2019 10:47, před 6 lety


Karel Růžička

Dobrý den,
identifikaci jsem posílal v emailové komunikaci na vaší společnost. viz příloha

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2019 12:55, před 6 lety

Příloha bohužel ke komentáři spotřebitele přiložena nebyla. Stížnost proto přeřazujeme zpátky na spotřebitele, aby měl možnost ji doplnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.6.2019 15:15, před 6 lety


Karel Růžička

Dobrý den,
identifikace odběrného místa : Ke Hřišti 273, 273 45 Hřebeč
Počáteční stav plynoměru : 24.828m3
Konečný stav plynoměru: 31.885m3

děkuji Karel Růžička

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2019 06:12, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na doplnění stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2019 09:52, před 6 lety

Dobrý den pane Růžičko,
Váš požadavek jsem zaslala k urgenci na fakturační oddělení. o průběhu Vás budu informovat.
S pozdravem
Stabil Energy s. r. o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2019 15:24, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.7.2019 18:26, před 5 lety


Karel Růžička

Dobrý den,
do dnešního dne vyúčtování nedošlo a ani mě nikdo ze společnosti Stabil Energy nekontaktoval.

K.Růžička

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2019 08:50, před 5 lety

Společnost vyzýváme, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2019 15:16, před 5 lety

Dobrý den,
omlouvám se Vám za zdržení, Váš požadavek jsem opět poslala s urgencí na fakturační oddělení, bohužel není v silách kolegyně zpracovat v termínu všechny požadavky zákazníků.
Děkuji za pochopení, vynasnažím se, o vyřízení v co nejbližším termínu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.8.2019 10:46, před 5 lety


Karel Růžička

Dobrý den,
zatím vyúčtování plynu nepřišlo

Karel Růžička

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2019 07:30, před 5 lety

Dobrý den,
vyúčtování bude určitě vystaveno, prosím tedy obraťte se na email info@stabilenergy.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.10.2019 07:57, před 5 lety


Karel Růžička

Dobrý den, na uvedený mail se obracím už od května a pořád se nic neděje

Karel Růžička

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 13:36, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.