Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem parfem Chloe na roxyparfums.cz a byl mi zaslan padelek, navic cely vrch odpadaval.
Parfem jsem dne 3.4.2014 zaslala k reklamaci s tim, ze chci odstoupit od smlouvy, nebot zbozi neodpovida popisu a pozadovala jsem vraceni penez. Doposud se mi nikdo od nich neozval - telefon nikdo nebere, napsala jsem jim 3 e-maily s zadosti o sdeleni stavu reklamace a nyni jsou jejich stranky dokonce zrusene.
Obavam se, ze jiz neuvidim ani parfem ani penize.
Dekuji.
Lucie M.
Chloe Chloe edp 75 ml
Zadam vraceni castky 1 460 Kc na muj ucet (uvedeny v reklamaci). Dekuji.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě požadovat výměnu věci, slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy. Nárok doporučujeme uplatnit písemně (doporučeně, nejlépe s dodejkou).
Společnost NORMUS s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit. jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, přičemž před podáním žaloby by bylo třeba zaslat tzv. předžalobní výzvu podle §142a občanského soudního řádu. S faktickým vymáháním nároku by však v tomto případě mohly být spojeny obtíže.