Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#33503Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2019, před 6 lety

Dana Soukupová

Znění stížnosti

Dne 16.6.2019 jsem si objednala Lednice s mrazákem LG GBB60PZEFS zaplatila převodem. 17.6. mi dopravci zboží doručili v daný termín, zaplatila jsem si dva dopravce, který mi zboží donesou do bytu. Bohužel druhý pán šel s papírama 5.metrů za pánem co vezl lednici a ten špatně najel na vjezd pro vozíčkáře do domu, který máme vyvýšený dva schody a lednice mu spadla a rozbila se. Pán mi slíbil, že mi dá vědět a co nejdříve přivezou novou, už se mi nikdo neozval, i když viděl,že mám veškeré potraviny venku a i zmrzlé maso. Volala jsem na Alzu a tam mi od pondělí slibovali, že je to v řešení a lednici budu mít v úterý. To se také nestalo a po několikátém volání mi řekli, že nejsou převedeny peníze na to nové zboží. 19.6. jsem opět 3x volala a lednice se neposílá.. Objednávku jsem stornovala a žádám o vrácení peněz 14 589,kč na účet. a škodu na potravinách co jsem musela díky nedodání lednice vyhodit. Díky Vám jsem si 3.dny brala půl den dovolené, jak jsem na slibovanou lednici musela čekat! Na Alze nakupuji už dlouho, proto jsem vybrala opět Vás.Tohle je tedy pro mě velké zklamání.


Produkt

Objednávka: 187946719


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze a uhradit škodu na potravinách, které jsem musela vyhodit.
Tímto žádám o co nejrychlejší vyřízení v dané záležitosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2019 13:41, před 6 lety

Prodávající odpovídá za dodání zboží a má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.

Tím, že prodávající nedodal zboží ve sjednaném termínu porušil svou smluvní povinnost a odpovídá za škodu, kterou tím způsobil dle § 2913 občanského zákoníku. Vzniklou škodu je tak povinen nahradit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2019 20:39, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.