Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#33504Prodej nového telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2019, před 6 lety

Petr Slavík

Znění stížnosti

Při prodeji na pobočce v Trutnově vystaven špatný záruční list na který jsem upozornil ale nový nebyl tak jsem byl ujištěn že při nějakém problému postačí faktura po konverzaci s O2 guru mě bylo řečeno že nestačí a že by mohli nastat problémy.K novému Telefonu jsem jsi nechal sjednat pojištění které je opět na uplně jiný telefon než jsem zakoupil v prodejně O2 a kde my O2 guru řekl že by mohli byt s tím též problémy přitom na zmíněné O2 prodejně jsem byl ujištěn že je vše v pořádku.Poslední dobou jsem vážně nespokojen se službami O2 a O2 prodejnou v Trutnově s jejich laxním přístupem o požádání na výměnu sim a přehrání kontaktu my bylo řečeno že to zvládnu že se jen přihlasím bla bla neochota hrozné


Produkt

Prodej,Sjednání pojištění


Požadované řešení

Omluva ze strany O2 prodejny a neopakování dané situace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2019 21:10, před 6 lety

Pokud by spotřebitel zboží reklamoval, nepotřebuje nutně pro uplatnění účtenku nebo fakturu. Stačí prokázat, že u prodejce věc zakoupil. To lze doložit třeba výpisem z bankovního účtu, záručním listem, originálním obalem, specifičností zboží (pokud jej nikdo jiný neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí.

Není povinností prodávajícího automaticky vydávat kupujícímu záruční list. Prodávající má povinnost podle § 2166 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, na požádání spotřebitele záruční list vydat. Pokud o záruční list spotřebitel požádal, pak by měl prodávající vydat takový, který obsahuje správné údaje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.6.2019 12:29, před 6 lety

Hezký den,

mrzí mne vaše nespokojenost a omlouvám se, pokud ve vás komunikace ze strany pracovníků na prodejně zanechala negativní dojem.

Pokud by bylo nutné telefon reklamovat, pak je faktura zcela dostačující, jelikož je tam jak datum prodeje, tak výrobní číslo telefonu (IMEI) a také cena, za kterou byl prodán, tudíž záruční list skutečně není nutný.

Co se týče vašeho pojištění, pošlete nám, prosím, na email info@o2guru.cz fakturu za telefon a číslo služby, ke které máte pojištění aktivní, abychom údaje v systémech překontrolovali, případně zajistíme nápravu.

S pozdravem

Renáta Drastichová
Guru pro Social Meida, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2019 20:21, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2019 21:23, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.