Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Při prodeji na pobočce v Trutnově vystaven špatný záruční list na který jsem upozornil ale nový nebyl tak jsem byl ujištěn že při nějakém problému postačí faktura po konverzaci s O2 guru mě bylo řečeno že nestačí a že by mohli nastat problémy.K novému Telefonu jsem jsi nechal sjednat pojištění které je opět na uplně jiný telefon než jsem zakoupil v prodejně O2 a kde my O2 guru řekl že by mohli byt s tím též problémy přitom na zmíněné O2 prodejně jsem byl ujištěn že je vše v pořádku.Poslední dobou jsem vážně nespokojen se službami O2 a O2 prodejnou v Trutnově s jejich laxním přístupem o požádání na výměnu sim a přehrání kontaktu my bylo řečeno že to zvládnu že se jen přihlasím bla bla neochota hrozné
Prodej,Sjednání pojištění
Omluva ze strany O2 prodejny a neopakování dané situace
|
Tweet |
Pokud by spotřebitel zboží reklamoval, nepotřebuje nutně pro uplatnění účtenku nebo fakturu. Stačí prokázat, že u prodejce věc zakoupil. To lze doložit třeba výpisem z bankovního účtu, záručním listem, originálním obalem, specifičností zboží (pokud jej nikdo jiný neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí.
Není povinností prodávajícího automaticky vydávat kupujícímu záruční list. Prodávající má povinnost podle § 2166 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, na požádání spotřebitele záruční list vydat. Pokud o záruční list spotřebitel požádal, pak by měl prodávající vydat takový, který obsahuje správné údaje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost a omlouvám se, pokud ve vás komunikace ze strany pracovníků na prodejně zanechala negativní dojem.
Pokud by bylo nutné telefon reklamovat, pak je faktura zcela dostačující, jelikož je tam jak datum prodeje, tak výrobní číslo telefonu (IMEI) a také cena, za kterou byl prodán, tudíž záruční list skutečně není nutný.
Co se týče vašeho pojištění, pošlete nám, prosím, na email info@o2guru.cz fakturu za telefon a číslo služby, ke které máte pojištění aktivní, abychom údaje v systémech překontrolovali, případně zajistíme nápravu.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Meida, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.