Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.6.2019 jsem v obchodě chtěla zaplatit nákup kartou...s údivem jsem se podívala na prodavačku která mi oznsmila ze "částka je nekritá".Byla jsem si jistá že penize jsem tam měla..po návratu domů jsem se podivala na účet pres George...tam jsem tomu moc nerozuměla tak jsem zavolala na moji pobočku Lysice..Pani co vzala trlefin mi potom řekla co jsem jí vysvětlila můj prolém...že můj účet je oprsvdu zablokován..důvod je že jsem čerpala kontokorent jrn rok aniž bych ho dorovnala...je to běžný postup..bylo mi řečeno jsl dorovnam kontokorent tak účet se hmrd odblokuje....Pani se otala jestli mi může nejsk pomoci..dívala se jestli je možná nějaká půjčka..pry není...
A proč vám píšu,opravdu si myslite že jev dnešní době normální zablokovat penize sice na vašem účtu ale moje penize...co mi stát poslal na účet abych měla pro své děti...bez nejakeho upozornění předem?Naprostá bezohlednost z vaší strany...a ještě k tomu mi my nebyla v případě meho zájmu schvalena ani půjčka...jsem u vás 30let!!! Takové chovani je pro mě nsprosto nepřijatelné...jsem neskutečně rozlobena..kdybych ted nutně potřebovala..ne brnzin do auta..kdybych jela na pohotovost s dětem nebo na poplatek v nemocnici..jesm úplně v háji...to je pro me nepřijatelná situace do které by jste mě dostali vy!!!!.Chápu že vám dlužím peníze..22.tisic..plus minus...ale jsk jsem psala dříve jsem u vás 30let!!!! A NEJSEM ŽÁDNÝ NEPLATIČ DLUHŮ ABY SENMOU TAKHLE NĚKDO JEDNAL...
JESTLI MÁTE ZÁJEM ABYCH U VÁS ZŮSTALA,POTŘEBUJ OD VÁS DŮKAZ ŽE JE VAM TO LÍTO CO SE STALO A ŽE TAKOVÉ SITUACE SE NEBUDOU OPAKOVAT..když bude problem je potřeba nejdříve komunikovat..pak jednat.
S pozdravem
MARIE KRAMÁROVÁ
Omluva a nějaká prijatelna satisfakce(ucet zdarma..třeba)
|
Tweet |
O využití kontokorentu hovoří bod 16 Všeobecných obchodních podmínek (https://www.csas.cz/static_internet/cs/Komunikace/Interni_komunikace/Informacni_kniha/Prilohy/vop_oucsii.pdf). V případě, že se spotřebitelka dostane do prodlení s plněním smluvního závazku (splacením čerpané částky), může společnost právo čerpat kontokorent ihned pozastavit, snížit limit kontokorentu, prohlásit veškeré dluhy z kontokorentu nebo jejich část za okamžitě splatné, smlouvu o kontokorentu vypovědět s okamžitou účinností nebo od smlouvy o kontokorentu odstoupit.
V tomto ustanovení je rovněž uvedeno: "O každém takovém opatření Vás budeme informovat."
Z výše uvedeného vyplývá, že spotřebitelka je v prodlení a společnost je oprávněna využít výše popsaná opatření, rovněž však i to, že společnost nesplnila informační povinnost, pokud spotřebitelku neinformovala o provedeném opatření.
Spotřebitelce doporučujeme, aby v nastalé situaci kontaktovala společnost a pokusila se jednat například o vytvoření splátkového kalendáře.
Nepodaří-li se spor vyřídit smírnou cestou, může spotřebitelka podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a poskytovatelem platebních služeb při nabízení a poskytování platebních služeb. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese https://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Česká spořitelna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
Řešení stížností klientů České spořitelny podléhá bankovnímu tajemství a Česká spořitelna má k vyřizování stížností pro naše klienty k dispozici řadu kanálů a také institut Ombudsmana, kam se mohou obrátit všichni klienti, kteří s prvotním řešením v bance nejsou spokojeni.
Klienti nás se svojí stížností mohou kontaktovat:
emailem na: csas@csas.cz
telefonické lince: 800 207 207
osobně na kterékoli pobočce
v internetovém bankovnictví
Pokud s řešením nejsou spokojeni, mohou kontaktovat tým Ombudsmana:
emailem: ombudsman@csas.cz
písemně: Tým Ombudsmana FSČS, Olbrachtova 1629/62, 140 00 Praha
telefonicky: 956 717 718 (Po-Pá, 8,30-17,00)