Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
Dobrý den,
v měsíci květnu jsem psal o nízké úrovní řízení Kauflandu Valašské Meziříčí.
K tomu dokládám další stížnost.
15.6. jsem v úseku sýry kupoval 0,170 kg sýr eidamský polotvrdý za cenu 18,53 Kč. při kontrole účtenky za pokladnou najednou vidím, že mně byly na jeden doklad o ceně připsány další dvě položky - 0,105kg - 11,45 Kč a 0,104kg - 11,34,-Kč. To vše na jednom dokladu. Takže nákup předražen o 22,79,- Kč, tzn. o 122% !!!! Samozřejmě jsem tuto zlodějnu reklamoval a peníze mně byly vráceny.
Další doklad o katastrofálním managementu této prodejny.
Jinak fronty u pokladen jsou menší, ale přetrvávají. Minule jsem čekal 11 minut !!
Výměna managementu
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.