Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 19.6. 2019 mi přišel výhružný email kde mi bylo napsáno že
pokud nezaplatím členství 2500kč tak ne mě bude zaslána externí firma pro vymáhaní pohledávek.
projížděl sem celý email a nikde sem nenašel zaslané upozornění že mi bude končit členství nebo že se automaticky prodlouží
od společnosti mi nepřišlo žádné upozornění
jedné upozornění které mi bylo zasláno bylo to že dlužím.
dnes mi společnost zaslala že mi akceptuje výpověď a že mi zruší členství ale až 17/09/2019
ale já nemám zájem aby moje členství bylo prodlouženo až takhle dlouho
je možné zrušit členství okamžitě a dostat peníze zpět
bohužel jsem se zalekl a platbu sem radši uhradil zde zasílám co mi dnes bylo odpovězeno
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne
17/09/2019
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za využití našich služeb.
Členství + výpověď
Rád bych dostal svoje peníze zpět a aby členství skončilo okamžitě a né až 17/09/2019
|
Tweet |
Podle čl. 8 odst. 3 aktuálního znění všeobecných obchodních podmínek společnosti jsou všechny výpovědi zpoplatněného smluvního vztahu ("Prémiové členství") účinné až ke konci stávajícího předplatného, tedy na konci doby, o kterou byla smlouva automaticky prodloužena.
Než však dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost mimo jiné povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud byla platba za službu uhrazena prostřednictvím platební karty, mohl by spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.