Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#33507Upomínka - vymahaní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2019, před 6 lety

Daniel Peteřík

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 19.6. 2019 mi přišel výhružný email kde mi bylo napsáno že

pokud nezaplatím členství 2500kč tak ne mě bude zaslána externí firma pro vymáhaní pohledávek.

projížděl sem celý email a nikde sem nenašel zaslané upozornění že mi bude končit členství nebo že se automaticky prodlouží

od společnosti mi nepřišlo žádné upozornění

jedné upozornění které mi bylo zasláno bylo to že dlužím.

dnes mi společnost zaslala že mi akceptuje výpověď a že mi zruší členství ale až 17/09/2019

ale já nemám zájem aby moje členství bylo prodlouženo až takhle dlouho

je možné zrušit členství okamžitě a dostat peníze zpět

bohužel jsem se zalekl a platbu sem radši uhradil zde zasílám co mi dnes bylo odpovězeno


Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Toto je potvrzení Vaší výpovědi.

Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne
17/09/2019

Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme Vám za využití našich služeb.


Produkt

Členství + výpověď


Požadované řešení

Rád bych dostal svoje peníze zpět a aby členství skončilo okamžitě a né až 17/09/2019


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2019 15:55, před 6 lety

Podle čl. 8 odst. 3 aktuálního znění všeobecných obchodních podmínek společnosti jsou všechny výpovědi zpoplatněného smluvního vztahu ("Prémiové členství") účinné až ke konci stávajícího předplatného, tedy na konci doby, o kterou byla smlouva automaticky prodloužena.

Než však dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost mimo jiné povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud byla platba za službu uhrazena prostřednictvím platební karty, mohl by spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2019 20:41, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2019 05:55, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.