Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26. 4. 2014 jsem reklamoval propadlou podešev na pravé i levé botě u bot pro volný čas zn. Bugatti v ceně 1.999,- Kč. Reklamace byla označena za neoprávněnou z důvodu, že se nejedná o vadu výrobní ani materiálovou, ale o vadu vzniklou atypicko-mechanickým působením (bylo mi řečeno, že vada je způsobena nejspíš řízením auta?!). Je paradoxní, že stejnou vadu jsem již jednou reklamoval a reklamace byla uznána jako oprávněná a na základě této oprávněnosti mi byly boty vyměněny dne 27. 6. 2014 v prodejně Humanic v OC Fórum v Liberci. Po necelém půl roce se stejný případ opakoval (v zimě logicky boty nenošeny), požadoval jsem již vrácení peněz, protože z logiky věci je zřejmě chyba v konstrukci bot. Žádám tímto od firmy Humanic v OC NISA v Liberci přezkoumání reklamace a uznání oprávněnosti nároku. Jsem připraven nechat si udělat posudek soudního znalce i jít do soudního sporu, protože jsem přesvědčen, že není možné posuzovat stejnou vadu u stejných bot rozdílně. A díky uznání předchozí reklamace je evidentní, že fakta jsou na mé straně. Samozřejmě se však nebráním mimosoudnímu řešení sporu.
Bugatti, typ 2-22-12-0464-0 Kč 1.999,-, obuv pro volný čas
Přehodnocení rozhodnutí o neoprávněnosti reklamace. Vyjasnění posuzování vad u jednotlivých prodejen společnosti Humanic v Liberci.
|
Tweet |
Jestliže byla reklamace zamítnuta a spotřebitel nesouhlasí s tímto stavem, je možné obrátit se na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. O této možnosti doporučujeme prodejce informovat zároveň s poukazem na skutečnost, že totožná vada se již na výrobku projevila a reklamace byla shledána oprávněnou. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znaleckého posudku, případně i dalších nutných nákladů, které mu v souvislosti s uplatněním reklamace vznikly. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.
Vážený pane Hloušku,
nespokojenost, patrná z Vašeho popisu, nás velice mrzí a není nám lhostejná.
Vaši stížnost jsme zaznamenali, děkujeme Za Váš podnět, v každém případě se hodláme touto záležitostí dále zabývat, nebráníme se dalšímu jednání a případnému hodnocení obuvi v našem oddělení, není naším zájmem Vás jakkoli poškodit. K hodnocení oprávněnosti Vašich připomínek, především pak reklamace, je nutné doložit také reklamovanou obuv. Zašlete prosím obuv na adresu naší společnosti, po obdržení obuvi se můžeme reklamací více zabývat a obuv hodnotit. O výsledku Vás budeme informovat.
S pozdravem
HUMANIC CZ
Nyní je na spotřebiteli, aby se rozhodl, zda využije nabídky společnosti.
Děkuji za vstřícnost společnosti Humanic a nabídku dalšího řešení mé reklamace. Samozřejmě ji rád využiji a obuv zašlu k dalšímu posouzení.
Dobrý den,
sdělujeme Vám, že jsme popisovanou reklamaci přehodnotili ve prospěch zákazníka, kterého informujeme dopisem a věříme, že nám nadále zachová svoji přízeň.
S pozdravem
HUMANIC CZ
V reakci na jednání společnosti žádáme spotřebitele o ukončení stížnosti a ohodnocení subjektu.
Děkuji mnohokrát za vstřícný krok společnosti Humanic směrem ke změně posouzení oprávněnosti reklamace na OPRÁVNĚNOU. S řešením i komunikací ze strany společnosti jsem nadmíru spokojen, proto rád přízeň zachovám. dTestu děkuji za spolupráci.
Hodnocení:
Komentář: Velká spokojenost s průběhem celého případu, především ochoty k řešení ze strany vedení společnosti Humanic. Pro zajímavost uvedu překvalifikování vady na nedostatečnou materiálovou základnu na inkriminovaných místech.