Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,než jsem u vás pořídil tarif tak sem koupil kredit a vyzkoušel pokrytí. Signál byl slabší,ale fungovalo to.Poté jsem u vás v prodejně uzavřel smlouvu pro čtyři tel čísla.
Asi čtrnáct dni vše fungovalo,ale potom nastal konec.Je skoro nemožné se dovolat ,nefunguje ani Volte a připojení na rooming je též dost často nefunkční, nebo vypadává.
Je pravda že jsem mohl do měsíce od smlouvy. odstoupit, čekal sem že se vše vrátí zpět, že je to jen počasím (dost dlouho pršelo a neustále bylo zataženo )
U jiných operátorů rooming tento problém nemá.
Očekával sem že když vám platím za nějaké služby které nejste schopni zajistit,tak že mne bez sankcí zrušíte smlouvu
Vlastně ani nevím proč mě byla smlouva nabídnuta když jste věděli že to nebude fungovat.
Beru to jako podvod na zákazníka, pro zisk vlastně uděláte cokoli!!!!
Solidní firma nebere peníze za něco co neposkytuje.Zrušení smlouvy
|
Tweet |
Rozsah pokrytí je jedním z parametrů kvality služby a účastník by měl být o tomto parametru dostatečně informován. Sílu signálu je možné ověřit prostřednictvím map pokrytí, které ale nemusí být vždy stoprocentní. Spotřebitel by si měl tyto skutečnost ověřit již před uzavřením smlouvy. Vzhledem k tomu, že s ohledem na fyzikální a geomorfologické faktory není možné zaručit dostupnost signálu vždy a všude, považuje Český telekomunikační úřad za férové, kdyby operátor umožnil účastníkovi ukončení smlouvy bez sankce, pokud došlo ke zhoršení pokrytí daného území z důvodů výhradně na straně operátora.
Pokud není služba poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Bližší podmínky uplatnění reklamace mohou být stanoveny ve všeobecných podmínkách služby.
Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Šálku,
mrzí mě, že u Vás nemáme takový signál, který by umožňoval bezproblémové využívání našich služeb.
Je určitě dobře, že jste si chtěl pokrytí nejdřív vyzkoušet. Na druhou stranu v místech, která jsou na hranici pokrytí, případně jsou umístěna mezi dosahem různých vysílačů, se signál může v čase měnit. Důvodem je vegetace, zástavba, ostatní signály a další faktory, které mohou šíření signálu ovlivňovat. Proto můžete v různých dnech zaznamenávat různou kvalitu signálu.
Protože zákazníkům poskytujeme mobilní služby, které můžete využívat kdekoliv v ČR, kde je signál, tak smlouvu nemůžeme uzavírat k jednomu konkrétnímu místu. Jak sám píšete, zákazníkům dáváme 30denní Záruku spokojenosti, v rámci které si mohou vše bez rizika vyzkoušet a kdyby z nějakého důvodu nebyli s našimi službami nebo pokrytím spokojeni, tak jim umožníme bez sankce smlouvu vypovědět. Po uplynutí této doby to už možné není.
Pane Šálku, pokud nejste spokojený s poskytovanými službami, samozřejmě máte právo podat reklamaci, a to přes on-line Reklamační formulář, který najdete na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/.
Přeji Vám pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Reklamace zamítnuta,samé bla,bla,bla.Když ptáčka lapají pěkně mu zpívají.
Vzhledem k výše uvedenému vyjádření spotřebitele stížnost uzavíráme.