Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#33516Nedoručené zboží - číslo zásilky 40553029323

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2019, před 6 lety

Lukáš Dunovský

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem očekával pro mne velmi důležitou zásilku č. zásilky 40553029323, která je objednaná na mou přítelkyni. Od 7 od rána jsme doma všichni 4 členové domácnosti. Přišla SMS, která nás informovala že mezi 10-12 hodinou. Avšak řidič nezavolal, nikdo nezvonil a když jsem se teď podíval na sledování zásilky, byl jsem velice rozhořčen, když jsem se dočetl, že jsme nebyli ve 12:15 zastiženi. To je absolutně nepřijatelné


Produkt

Doručení zásilky kurýrem


Požadované řešení

Požaduji kázeňský postih řidiče za neplnění své práce. Tato situace není první, která se mi stala a bylo by vhodné se na tento problém, který slýchám i ve svém okolí, zaměřit.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2019 09:11, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2019 17:48, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.