Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#33520Neochota pokladních a zaměstnanců

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2019, před 6 lety

Libor Ondřich

Znění stížnosti

Dobry den,
chci se touto cestou zeptat na otevíraci dobu Penny Marketu v Kralupech nad Vltavou (prodejna 1000705242). V 19:50 jsem utikal koupit večeři a dostal jsem od zaměstnankyně nehorazně vynadáno, že v praci kvůli mě nebude do dvanácti. Chci se tak zeptat, jestli jsou zaměstnanci v práci placení a jsou zde dobrovolně, neboť jsem rovněž z oboru prodeje a jsem zvyklý zavírat v zavírací dobu a nejsem na tyhle scény zvědav. Opravdu mě nezajímá, jestli bude pani doma v devět nula pět, či v devět nula osm. Žádám tedy o úpravu otevírací doby, či vysvětlení zaměstnanců, že jsou v práci. Rovněž žádám o zpětnou vazbu.

S pozdravem,
Ing. Libor Ondřich


Požadované řešení

Zlepšení ochoty zaměstnanců k zákazníkovi. V potravinářském průmyslu jsem byl krátce, ale bylo mi kladeno na srdce, že zákazník a jeho útrata je ten, kdo vydělává mzdu zaměstnancům.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2019 07:59, před 6 lety

Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2019 07:55, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.